Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Thunder
#736419
Vrijdagavond voelde ik bij Mojo aan haar buik,een paar cm van de tepel een bolletje. Iets kleiner dan een erwtje groot.
Ik kan het verschuiven,het zit niet aan de huid vast maar lijkt naar binnen toe vast te zitten. Ik ga in elk geval morgen naar de DA,maar heeft iemand enig idee of ervaring met dit soort bolletjes? Hopelijk is het maar een cyste,wat ik vermoed. Het is echt rond van vorm.
Door Anita*
#736424
Is het een hard bolletje? Ik heb zelf net een bultje bij Tara laten onderzoeken en de DA zei tegen me maak je maar niet druk het bultje is erg hard dus geen zorgen.
Door Anita*
#736427
Thunder schreef: Het lijkt me een 'vol' bolletje.
Nou ik zou inderdaad wel even naar de Da gaan, als het aanvoelt als een vol bolletje dan zit er dus iets in, ik kan je verder niet helpen succes morgen. Je zult hier vast meer reakties op krijgen waar je meer aan hebt.
Laatst gewijzigd door Anita* op ma 02 apr 2007, 20:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#736428
Ik ging ook naar de DA. Ik laat bultjes altijd nakijken. En zeker als ze bij de tepels zitten: verdient het aandacht. Ik heb bij Whoofer ook wel eens een heel rond bultje bij de tepels gevonden. Dat bleek inderdaad een cyste. Maar, je weet pas wat het is als je een dunne naald biopt hebt laten nemen (als de DA dat nodig acht). Succes! Komt goed!
Door Thunder
#736514
Cherry schreef: Laat je meteen iets weten Anja? Ik duim dat er niks aan de hand is met Mojo  :-*
Jij hoort het als 1ste ;)
Gebruikersavatar
Door Sonja
#736635
Boefje heeft ook een paar van zulke bultjes gehad. Ze zijn verwijderd door de da en opgestuurd en in haar geval bleek het niets kwaadaardigs te zijn.
Ik zou het ook voor de zekerheid even laten nakijken.
Door Thunder
#737004
Tsja,wishfull thinking helpt dus niet.
Het blijkt dus geen cystje of vetbolletje te zijn maar een gezwelletje.
Dinsdag gaat ze onder het mes en wordt het opgestuurd voor onderzoek of het goed- of kwaadaardig is.
Door Lizzy
#737035
He gatverdamme, balen.... Ik ga hier ook onwijs voor je duimen dat het in ieder geval goedaardig is! Heel veel sterkte :-*!
Door Truus
#737039
He bah, dit is niet wat je hoopte. Ik ga ook onwijs duimen ! Sterkte en ook met het wachten voor de uitslag :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door