Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Malamoods
#736004
Ikijok heeft zaterdagochtend 2 maal ontlasting gehad. Keurige barfkeutels, niks mis mee. Ik kan me niet meer goed herinneren of hij later die dag nog gepoept heeft.... Gisteren (en ook vanochtend) heeft hij helemaal geen ontlasting gehad. Is dat normaal dat ze weleens een dagje overslaan? Ik was al erg verbaasd dat hij vanochtend niet hoefde. Heeft alleen geplast. Hij heeft geen bot gehad na zaterdagochtend (alleen vlees en orgaanvlees). Vanavond zalmkop met staart en al op het menu...

Rachel.
Door Malamoods
#736011
henneke schreef: komt wel meer voor hoor Bo slaat ook wel eens een dagje over  ;)
Ik ben natuurlijk weer veeeeeeeel te bezorg! ::) ;D

Hij krijgt sinds kort 1 maaltijd per dag (i.p.v. 2 per dag), wellicht is dat van invloed?

Rachel.
Door Sennaruby
#736017
Ik merk ook dat sinds ik over ben gestapt van twee naar een maaltijd dat de keren dat Ruby poept ook veel minder is geworden, terwijl ze dezelfde hoeveelheid krijgt. Grappig eigenlijk!

Groetjes,

Fieke
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#736061
Zolang hij geen loze aandrang heeft en verder normaal oogt, zou ik me geen zorgen maken!
Hij verteerd gewoon zijn eten erg goed.
Hier wordt ook wel eens een dagje over geslagen met poepen.
Door Malamoods
#736064
Sanyo schreef: Zolang hij geen loze aandrang heeft en verder normaal oogt, zou ik me geen zorgen maken!
Hij verteerd gewoon zijn eten erg goed.
Hier wordt ook wel eens een dagje over geslagen met poepen.
Ik ben helemaal gerust gesteld! O, ik kan soms zo overbezorgd reageren. Hoe raar het ook klinkt: na bijna 10 jaar honden om me heen, heb ik voor het eerst een hond die niet ziek is en waar ik niet mee naar de da hoef... Dus zodra er dan een keer iets anders is, gaan bij mij de alarmbellen af!
Gelukkig is er barfplaats.... ;D

Rachel.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door