Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door festa
#735840
Welke soorten Kivo zijn compleet? En de kennelworsten?
Ik word er op de site niet goed wijs uit.
Zijn er hier mensen die Kivo voeren?
En weet iemand wat de bezorgkosten van Kivo zijn? Ik begreep nl dat er geen verkooppunten zijn buiten Veldhoven, en om voor een paar dozen heen en weer te rijden is niet rendabel ben ik bang.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#736107
Je heb twee soorten compleet: de kennelworsten en de kivocompleet.
Ik voer het mijn twee oudste sinds vorig jaar zomer en mijn pup van 9 weken eet het ook, moet zeggen dat ze het er erg goed op doen.
Je kan het beste contact met ze opnemen en dan vragen naar Cor, die kan je alles erover vertellen.
Er zijn wel mensen door ned. heen die dan heel veel inslaan en dat weer door verkopen maar daar weet cor meer van.
groetjes ellen
Door festa
#739423
Heb vandaag een advertentie ondekt op MP, er is iemand in Dordrecht die Kivo verkoopt, en die brengt het binnen een straal van 20 km gratis thuis :D
Door Bullmastiff gek
#739590
[quote="festa"]
Heb vandaag een advertentie ondekt op MP, er is iemand in Dordrecht die Kivo verkoopt, en die brengt het binnen een straal van 20 km gratis thuis :D
[/quote]

Klinkt goed, ik woon zelf in Gorinchem, en heb ook niet echt de kans om met enige regelmaat Kivo te halen, zouden ze ook in Gorinchem bezorgen? en weet je toevallig of er een minimale afname is?
Door festa
#739755
Hoi,
Binnen  een straal van 20 km bezorgen ze gratis.
Volgens mij geen minimale afname.
Ik heb het afgezegd, het blijkt dat je vooraf moet betalen en dat zij dan binnen een bepaald aantal dagen gaan leveren.
Zie de algemene leveringsvoorwaarden.
Ik vind het normaal om te betalen bij aflevering, maar dit doe ik dus niet. Ik denk dat zij geen opslagruimte hebben, en dat ze de bestellingen verzamelen en dan 1x per week naar Kivo gaan en dan rondbrengen of zo.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door