Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tiny
#734938
Zoals jullie weten is Rosco 4 weken geleden door glas heen gelopen en moest hij drie hechtingen in zijn vootpoot. 2 weken later verscheen er een bult op. Gauw naar de DA die concludeerde dat het een bloeduitstoring was (wel wat laat) en dat het vanzelf moet overgaan. De bult is er nog en gisteren kwam er iets van vuiligheid uit. VOlgens mij is het dus een ontsteking >:( hij heeft er ook wat last van. Zwikt nogal eens door dat pootje (met spel). Is het een idee om er trekzalf op te doen en zo de vuiligheid er uit te trekken. (Bij mij werkt dat altijd heel goed) Of zeggen jullie: Gauw naar de DA? :o
Door Ponneke
#734967
tiny schreef: Zoals jullie weten is Rosco 4 weken geleden door glas heen gelopen en moest hij drie hechtingen in zijn vootpoot. 2 weken later verscheen er een bult op. Gauw naar de DA die concludeerde dat het een bloeduitstoring was (wel wat laat) en dat het vanzelf moet overgaan. De bult is er nog en gisteren kwam er iets van vuiligheid uit. VOlgens mij is het dus een ontsteking >:( hij heeft er ook wat last van. Zwikt nogal eens door dat pootje (met spel). Is het een idee om er trekzalf op te doen en zo de vuiligheid er uit te trekken. (Bij mij werkt dat altijd heel goed) Of zeggen jullie: Gauw naar de DA? :o



Allereerst 3x per dag in de Biotex  (groen) minstens kwartier weken, liever nog langer.
Naar de DA...kan altijd nog.
Door tiny
#735714
>:( De wond heeft zich gesloten. Ik neem dan aan dat Biotex niet meer helpt. Hij heeft nu wel een schone poot. Vol blijven houden met Biotex?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door