Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Erna
#734326
De titel zegt het al. Luigi is erg ziek.
Vannacht was hij al erg onrustig en vanmorgen toen ik hem uit zijn bed haalde kon hij niet lopen op zijn linkervoorpoot. Hij is nog wel redelijk goed van de trap afgekomen en ook heeft hij goed gegeten.

Vanmiddag echter,  kon hij niets meer. Hij is van de bank op de grond gevallen en niet meer opgestaan. We hebben de dierenarts laten komen en er wordt gedacht aan een verlamming in het ruggemerg. Het enige wat niet strookt met de rest van de symptomen is pijn. Hij heeft duidelijk pijn in zijn schouder, maar dat zou ook van zijn val kunnen komen. Zijn linkervoor voet doet niets meer. We hebben hem omhoog gehesen en dan moet hij wel staan op dat poot maar hij zet hem dubbelgeklapt weg. Zijn gevoel is weg.

Hij heeft voor nu een pijnstillende injectie gehad en morgenochtend moet ik hem die weer geven. Binnen 24 uur moet hij zelfstandig kunnen staan. Als hij dat niet kan dan is het niet waarschijnlijk dat hij beter zal worden.

Hij ligt nu op de bank met een dekentje over hem heen en is echt redelijk van de wereld. We hebben er geen goed gevoel over.

Afbeelding
Door Lizzy
#734328
Ach gatverdamme Erna, wat een kl*tezooi :'(. Van de week zeiden we nog tegen mekaar dat je Luigi waarschijnlijk op z'n 19de dood moest knuppelen :'(.

Veel sterkte en dikke knuffels voor die gekke Luigi :-*
Door Anita*
#734336
Och hemel wat erg,dit vind ik heel zielig voor Luigi dikke knuffel voor hem :-* en jullie ook veel sterkte.
Door geer
#734342
Ach jeetje Erna, die arme Luigi. Geef hem een kus van me, ik hoop dat hij weer opknapt!!  :-*
Door Erna
#734345
Lizzy schreef: Heb je Arnica of Traumeel in huis Erna? Dat zou je hem goed kunnen geven.
Arnica heb ik......ga ik hem zo geven als ie tenminste iets wil hebben.
Door Elise
#734347
Jeetje ik schrik me rot van de titel, getver wat erg :'( Ik krijg een brok in m'n keel als ik die foto zie...

Dikke knuffels voor Luigi, we steken hier een kaarsje voor hem aan :-*
Laatst gewijzigd door Elise op do 29 mar 2007, 16:33, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door