Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door ZsaZSa
#732982
Wij hebben net gehoord dat ZsaZsa positief getest is op leishmania.
In Spanje is ze in juli 2006 negatief getest, in sept. 06 hier in NL ook negatief getest en nu hebben we haar weer laten testen en was de titer 200.
Ze heeft absoluut (nog) geen klachten, maar hebben haar gewoon laten testen. Wel laten we nu verder bloedprikken ivm lever- en nierwaardes.
Wij willen nu graag haar weerstand zo goed en hoog mogelijk houden.
Kan ik nu het beste naar een homeopatisch arts gaan en haar een constitutiemiddel voor laten schrijven? Of kan ik gewone, algemene homeopatische weerstand verhogende middelen geven???
En welke kan ik dan het beste geven????
Door Lizzy
#733063
Ik zou zelf beginnen met fytotherapeutische middelen die de weerstand verhogen. Zoals bijv. Pau D'Arco. En Echinacea Angustifolia/Purpurea (ik vind de Extra Forte van Bloem met Cat's Claw en Plantago erg goed. Cat's Claw heeft ook een weerstandverhogende werking).
Gebruikersavatar
Door Hitam
#735875
De weerstand compositum van de Groene Os bevat deze middelen en nog meer. Heb ik goede ervaringen mee.
Je kunt ook een keertje flink ontgiften, dat werkt ook goed voor een betere weerstand.
Door ZsaZSa
#737475
Hitam schreef: De weerstand compositum van de Groene Os bevat deze middelen en nog meer. Heb ik goede ervaringen mee.
Je kunt ook een keertje flink ontgiften, dat werkt ook goed voor een betere weerstand.
Misschien een domme vraag, maar waar koop ik dat?
Zijn het tabletten of druppels?????

Hoe moet ik haar laten ontgiften????

Ze eet CB en soms Rodi.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door