Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door jolly64
#71994
Hij heeft een klein stukje van chocolade cake met plastic folie erom gepikt van de eethoek toe we ff weg waren
We begrijpen niet hoe die er bij is gekomen :-\
Ik had het eerder gelezen over plastic eten en kan het niet vinden :-[
Ik hoop dat hij niet gaat spugen en dat het plastic eruit komt met poepen
Hij heeft gelukkig niet al het plastic op :-[
Door Lizzy
#72019
Ja, de hond van onze buren heeft onlangs een plastic zakje (boterham zakje) opgegeten. Dat kwam er de dag erop weer "netjes" aan de achterkant uit.

Ik zou jouw hond dus even in de gaten houden, maar waarschijnlijk komt er morgen een stukje plastic aan de achterkant naar buiten.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#72022
Als het een klein stukje is, komt het er vanzelf weer aan de achterkant uit hoor. Mijn hond heeft eens een boterhamzakje met worst er in opgegeten >:( en heeft daar geen nadelige gevolgen van overgehouden.
Door jolly64
#72732
Hij heeft inmiddels al een paar keer gepoept en heb niets gezien :-\
Mischien heeft hij dat plastic in kleine stukjs gevreten :(
Gr Jolanda
Door Jolly
#72739
hoi hoi naamgenoot,

jou hond krijgt toch ook vers vlees?
Heb je misschien ook nog brokken ergens staan?
nee nou niet gaan gillen allemaal. Ik heb dit namelijk al een paar keer gehad.
Chasey krijgt BB en toen ik eens niet goed dat weg had gezet, hadden zowel hij als de logee hond (brokjeshond) hadden ze dus de BB samen opgegeten, maar dus ook inclusief de witte plastic verpakking. Onder tussen keek ik steeds de ontlasting na en dat al 2 dagen lang maar er kwam niets. Ze kregen allebei BB en beide hadden nergens last van. Ik heb ze toen allebei brokken gegeven, in de tuin gezet en huppa na een halfuur waren ze beiden aan het braken en jawel bij allebei kwam de witte verpakking in stukjes eruit. Het was even puzzelen maar ik had de gehele verpakking toch weer terug. Ik denk dat dit echt niet zelf via de ontlasting was terug gekomen, maar door de andere samenstelling van de brokken, ging de maag even grote schoonmaak houden en dat was voor mij weer een opluchting. Het is namelijk heel erg stevig plastic spul.
Door ~anna~
#72742
Ja dat klopt het kan heel lang in de maag blijven in het ergste geval dan.Ik heb het meegemakt met mijn volwassen hond die braakte op een geven moment een vaatdoekje eruit was al helemaal aan het vergaan.
Door jolly64
#72769
He jakkes wat eng :-[
Het was geen heel dik platsic
Het was huishoudfolie en lagen wat stukjes op de grond
Mischien tussen de cake doorgekwauwd ???
Door Jolly
#72847
huishoudfolie krimp toch heel erg inelkeaar? misschien heeft tie idd maar heel weinig binnen gehad of misschien wel nix, tis zeker wel nog even het bekijken van zijn drollen waard ;)
Door ducktails
#72851
Ducky, mijn veelvraat, heeft wel eens eens een plastic zak opgegeten , waar kipkluifjes ingezeten hadden.
De plastic zak is er in drie stukken uitgekomen.
Dus , volgens mij valt huishoudfolie wel mee....
Maar ja, ik heb dus boxers ..............sokken, panties, alles waar een luchtje aan zit , gaat erin.......
Ria
Door jolly64
#73205
JIPPIE het is eruit ;D
Tussen de harde drollen door :-[
Heb niet hel goed gekeken ,Ik dacht gelijk zo dat is eruit ;)
Pffff wat een opluchting zeg :D
Door Lupa
#73235
jolly64 schreef:
JIPPIE het is eruit ;D
Tussen de harde drollen door :-[
Heb niet hel goed gekeken ,Ik dacht gelijk zo dat is eruit ;)
Pffff wat een opluchting zeg :D
dat heeft lang geduurd!!!maar het is uit! ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door