Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door zea
#731572
Het gaat heel erg goed met Eve, ze is nu 4 maanden oud en 8,5 kilo en ze is een zeer gehoorzame brave pup  ;)
Ik heb haar ondertussen geheel op kvv en zelfs al wat barf erdoorheen. Ik heb met haar alle merken ondertussen geprobeerd en het meeste vind ze wel lekker. Maar Duck laat ze liggen of eet ze met lange tanden? Waarom doet ze dit bij dit merk?
Ik ben het gelukkigst met Carnibest qua kvv, omdat Eve dit geweldig vind! Hart eet ze nu eindelijk normaal, in het begin had ze er moeite mee en de kippennekken gaan er ook goed in. We gaan volgende week voor het eerst ribben proberen, dus ik ben benieuwd!
#731579
Onze vorige Leonberger heeft nog geen hap van de Duck kompleet genomen...de 100 kilo konden wij gelukkig teruggeven echter met verlies  >:(
Het is ook net een stuk platgereden kots  ;D dus niet zo verwonderlijk misschien dat Kobussie het niet moest  ;) ;D
#731624
Die van mij lusten Rodi en Smuldier. Energique hebben ze maar 1 keer gekregen maar dat lusten ze ook wel. Duck ging wel (niet van harte). En Carnibest dat moeten ze niet!(viel me echt van ze tegen)
Nu moet ik zeggen dat KVV maar een klein onderdeel uitmaakt van hun eten, we Barfen merendeels.
#731640
Energique vinden ze bléééh, en verder bib kip eten ze matig. Smuldier kip en rund ook slecht en duck eten ze alleen als ze het niet te lang achter elkaar krijgen  :-\ Het lekkerste vinden ze bibi mix, bibi lamrijst en carnibest lam rijst.
#731751
Fjurdy eet eigenlijk alles, Duck en Energique niet zo graag maar hij eet het wel.

Balou eet geen Duck, Energique of Rodi, dat krijg ik er dus echt niet in.
Bij de Smuldier moet ik Carnibest door doen, dan eet hij het wel, komt waarschijnlijk omdat er zoveel pens in zit, daar heeft hij een bloedhekel aan.
#731969
Ik heb voor max voor noodgevallen energique in huis.
CB vond hij niks en van smuldier gaan zijn darmen in de versnelling.

Maar hij krijgt het misschien 1 x in de 2 week ( als ik vergeten ben iets uit de vriezer te halen) scheelt ook denk ik hij heeft niet de tij dom er zat van te worden.
#733688
Flynn werkt alles naar binnen.
Pas als afwisseling smuldier vlees compleet gekocht voor hem geen probleem, maar Ireen blieft dat dus niet.
Nu is ze na haar schijnzwangerschap toch meer gaan meuten met haar eten, hopelijk gaat dat snel weer over.

groetjes Trudie
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door