Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Ziviaantje
#731637
Ik kreeg vandaag gratis long bij mijn bestelling omdat er de vorige keer wat mis gegaan was, maar.... hoe vinden honden dat ? Als ik het zie ziet het er nogal drillerig uit, en omdat Indy een trut in eten is vraag ik me af of ze het wel eet. Als het alleen iets is voor de makkelijke eters gooi ik het weg  :o
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#731641
Nou je kan het in ieder geval proberen. Ik ben benieuwd of het wordt gegeten? (ik heb mijn hondjes nooit long gegeven dus ik ben ook wel benieuwd of het wat is)
Gebruikersavatar
Door *Monique
#731658
hier eten ze het ook maar gebruik het eigenlijk alleen om te drogen :)
Door Shiloh
#731681
Ik zou het toch gewoon proberen, weggooien is ook zonde.
Anders mengen met iets dat hij wel lust?
Door Lizzy
#731688
Hier eten ze het ook. Het nis niet bijster nuttig, qua voedingsstoffen, maar als ze het eten is het zeker zonde om weg te gooien. Ik heb 1 hond die vindt het niet te pruimen. Maar voor haar snijd ik het in hele kleine stukjes en meng ik het met ander vlees en groente. Dan gaat het erin als koek. Maar laat ik de stukjes ietsjes te groot, zie je haar echt zo'n stukje long pakken en denken "brrrrr". Ze moet het dan ook niet.
Gebruikersavatar
Door JolandaB
#731786
Long daar zat toch vit. A in dacht ik ergens gelezen te hebben? Ze krijgen het hier 1x per week en gaat er net zoals de rest in als koek.
Door margreet
#731794
Als ik het klein snijd lusten ze het wel anders is het te drillerig ;D ;D maar ik gebruik het eigenlijk aleen om te drogen en dat is een grandioos succes.
Door Happy Tail
#731835
Baya vond het in het begin ook niet echt jummie. maar nu eet ze het gewoon op, omdat het nu eenmaal bij de rest van het eten zit. Ik zie het meer als maagvulling, reken het voor de rest namelijk niet door in het totaal.
Door pallas
#731848
Hier eet Nox het niet tenzij het gedroogd is , dan is het jummie ('t is een echt trutje ::))
Door Lizzy
#731883
JolandaB schreef: Long daar zat toch vit. A in dacht ik ergens gelezen te hebben? Ze krijgen het hier 1x per week en gaat er net zoals de rest in als koek.
Volgens mij bevat long geen vitamine A. Wel wat vitamine C. En een beetje biotine.
Door Dogshome
#731912
aussie schreef: Hoe droog je zoiets  ? Ik heb geen droogmachine.
Wij drogen ze in een hoek van de garage, daar zit een balk waar we haken in hebben gemaakt.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door