Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

#730771
Mieuw schreef: Leuk hoor, hij zit er echt van te genieten.
En ff :offtopic2:, maar hij heeft een mooi recht profiel ;)
ja dat zei de fokster ook al toen ik hem meenam....
hij zat toen t minste in zn vacht, maar had de mooiste kop/bouw.....

helaas (t is maar hoe je t bekijkt) ben totaal geen showmiepje....denk dus niet dat dat hem ooit gaat worden....

wel blijft ie als t ff kan intact, maar das meer omdat ik het onzin vind om in gezonde beesten te snijden...
#730832
Tja, ik heb weleens de uitspraak gehoord, "een Noor is meer dan een rechte neus", dus wat dat betreft moet je niet alleen naar z'n profiel kijken maar ook naar alle andere punten. Bouw, bottenstelsel, kopvorm, oren (bij voorkeur met pluimen), ogen, kin, staart (beharing en lengte), vachtkwaliteit, etc.
Maar goed, zo vanaf de foto's beoordeeld vind ik z'n vacht voor een kitten van 4 maanden lang niet slecht (zal wel door het verse voer komen ;D) En dan nog, over het algemeen krijgen ze pas na een maandje of 8-10 hun 'volwassen' vacht, helemaal nu eerst het zomerseizoen er aan komt. Hij heeft in elk geval een prachtige marmer aftekening.
Zelf hou ik ook helemaal niet van showen dus mijn katten krijgen ook nooit de binnenkant van een showhal te zien. Soms wel jammer, want het kan handig/leuk zijn om van een keurmeester te horen of de punten die je zelf ook goed/slecht aan je kat vind ook werkelijk zo zijn. Maar goed, zo'n hele dag daar zitten, met je kat in zo'n klein kooitje; niets voor mij.
#730881
crutz schreef: helaas (t is maar hoe je t bekijkt) ben totaal geen showmiepje....denk dus niet dat dat hem ooit gaat worden....
Hoezo moet je daar nu weer een "miepje" voor zijn? >:( Ik ga ook naar shows en ben echt geen ''miepje"! Kom maar op, ik lust je rauw! :D ;)
#730999
Loeka schreef: Hoezo moet je daar nu weer een "miepje" voor zijn? >:( Ik ga ook naar shows en ben echt geen ''miepje"! Kom maar op, ik lust je rauw! :D ;)
nou gewoon,
t getrut en gefriemel,
ben liever gewoon actief bezig, iets doen ipv wachten, plukken/kammen/frutten etc....

niet ten nadele van mensen die daar wel naartoe gaan, maar dat is gewoon mijn invulling daarvan....nee sorry dank je vriendelijk
en denk ook niet dat ik een kat er een plezier mee doe om bijna heel de dag te wachten in een kenneltje....kijk een hond kan je nog mee rond lopen oid (en ook dat is niet mn "hobby" zeg maar, ga als ik "moet" (bv voor de aankeuring van onze xgroenendaler of als mn moeder wil met haar hondje) bij voorkeur naar buiten shows
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door