Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door "inge"
#729613
Bij mij in de buurt hebben de (dieren)winkels vaak maar één of hooguit twee varianten van Rodi kompleet. En dan liggen er ook nog niet meer dan drie doosjes ofzo.Nu heb online besteld bij "shaweca" Drie verschillende smaken in dozen van 4 kilo. Prijs: 14 euro per doos en 16,50 voor de lam en rijst variant. Ik heb eigenlijk geen idee wat zo'n klein doosje van vier schijfjes in de winkel kost.Ben ik nu duur uit of niet?
Door willeke
#729641
Ik betaal bij de vomar 0,95 voor rund/groente, compleet, pens compleet zelfde prijs, oftewel 2,37 per kilo
Door Vlok
#731436
Bij super de Boer kost rund en groente compleet van rodi €1,14. Bij de Makro kun je het ook halen, maar dan is het wel duurder 1,27 voor rund en groente en voor rund en pens compleet en de lam en rijst is 1,41
Ik wou dat hier een Vomar in de buurt was. Het is dus hier een stuk duurder.
Maar gelukkig vindt hij het wel heel erg lekker.
Door tt-tjes
#731752
Hier bij AH betaal je voor de rund/groenten 0,89, ook voor de andere kompleetversies, alleen lam/rijst is wat duurder.
Door Xento
#732233
Ik betaal bij de Jumbo 0,89 ct. voor 400 gram, als je dit omrekent naar 4 kilo dan betaal ik 8,90.
Dit is dus nogal een verschil met de 14 Euro die jij ervoor betaald.
Door "inge"
#732945
[quote="Xento"]
Ik betaal bij de Jumbo 0,89 ct. voor 400 gram, als je dit omrekent naar 4 kilo dan betaal ik 8,90.
Dit is dus nogal een verschil met de 14 Euro die jij ervoor betaald.
[/quote]Ja dat scheelt idd nogal. Ik heb alleen de pech dat er hier in de buurt maar weinig Rodi te krijgen is. In elke winkel ligt er één of hooguit twee pakjes. Schiet dus niet erg op.
Door Danny
#733125
Zou je niet aan de winkel kunnen vragen of ze een vooraadje voor jou willen bestellen??
Door K@rin
#735038
Ik betaal bij Albert Hein voor de Rodi Pens/Hart KOMPLEET 0,83 per 400 gram komt neer op 2,07 per kg
Door Anita*
#736363
Hier bij de coop ook 89 cent de compleet hebben ze niet of nooit dus dat weet ik niet.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door