Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

#726271
Tja.... ik was van plan hier een heel halleluja bericht te plaatsen. Nee, dat klopt niet, ik wou het plaatsen op Bar-plaats, want dat leek me de meest geschikte plek. Maar gezien de trieste en best wel serieuze topics daar, leek het me daar momenteel ook niet op zijn plek. Dus dan maar hier. Enneh, Lizzy, als het niet ok is, verplaats mijn topic gerust!

Na lang en hard (heeeel lang en heeeeel hard) werken kan ik eindelijk roepen dat mijn nieuwe website af is. Pffffff!!!

Zelf ben ik er zeer tevreden over, ik loop bijna naast mijn schoenen. Uitgeput zit ik hier naar het resultaat te staren, en ben er blij mee.

Wat niet wil zeggen dat ie al helemaal af is: het forum moet nog, maar dat zal binnen een paar dagen ook werken.

Als je lang aan iets werkt loop je het risico een soort "sneeuwblindheid" te ontwikkelen voor je eigen teksten. Dus met gepaste trots presenteer ik hier graag mijn nieuwe site, met het verzoek aan jullie om, als je ergens een fout, een onduidelijkheid of een anderszins niet helemaal deugend iets ontdekt dat aan mij te melden. Ik sta open voor suggesties en aanvullingen. Als je mijn site helemaal goed vind mag je ook best wat schrijven hoor ::)!

OK, hier is ie dan: www.bachvoordieren.nl :)

Ben benieuwd!

Alithia
#726274
Ik sta open voor suggesties en aanvullingen. Als je mijn site helemaal goed vind mag je ook best wat schrijven hoor
Ik mag niet in je gastenboek :-\
Komt iedere keer terug als error...
Ik heb 3 x geprobeerd om te zeggen dat ik je site ontzettend mooi vind,met prachtige kleuren combinaties ,duidelijke index en goeie articles! :thumbsupup:
Dus je site is prachtig maar jammer dat ik 't niet in je gastenboek van de site kan zetten :-\
#726354
Hoi!

Degene die voor de techniek zorgt was nog bezig om te kijken of ze het gastenboek wat meer aan de stijl van de site kon aanpassen. Dus het kan zijn dat het daarom nog niet helemaal werkt.

Maar dat komt vast snel!

In ieder geval heel erg bedankt voor je complimenten!

Alithia
#727112
Goh, wat een leuke reacties!

Ook nog even een zpelvautje verwijderd...  :-X toch ook wel handig haha!

Het gastenboek lijkt nu goed te werken, alleen het forum wil nog niet helemaal zoals ik wil. Het is dus ook nog niet operationeel. Phpbb.com ligt plat, lastig!

Maar goed, ik denk dat we binnenkort toch de hele boel wel draaiend hebben!

Nu zit ik soms gewoon heel dommig naar mijn eigen site te staren, haha!  ::)

Alithia
#727668
Lizzy schreef: Vind je Reiki-site ook mooi trouwens!
Dank je! :D

Ik vind die site slecht te vinden door google. Dus ik vandaag eens even gegoogled op een regel van mijn tekst, om te kijken of hij wel gevonden zou worden. Vind ik dit: :nono2:

http://www.feetandwellnesspraktijk.nl/Bach-bloesem.html

GEWOON LETTERLIJK OVERGENOMEN! :censored2:

Ik kan me daar toch wel zo nijdig om maken! :tickedoff:

Zit ik twee dagen op te schrijven voordat het naar mijn zin is. En hopla... dank je wel, dat stop ik op mijn eigen site. Makkelijk huh.

Leuk dat mensen mijn teksten mooi vinden, maar laat ze aub zelf schrijven. OF mij er goed voor betalen. Dat zou ik ook erg prettig vinden.

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

:rant:

Alithia - bloody mad
#727671
Alithia schreef: Dank je! :D

Ik vind die site slecht te vinden door google. Dus ik vandaag eens even gegoogled op een regel van mijn tekst, om te kijken of hij wel gevonden zou worden. Vind ik dit: :nono2:

http://www.feetandwellnesspraktijk.nl/Bach-bloesem.html

GEWOON LETTERLIJK OVERGENOMEN! :censored2:

Ik kan me daar toch wel zo nijdig om maken! :tickedoff:

Zit ik twee dagen op te schrijven voordat het naar mijn zin is. En hopla... dank je wel, dat stop ik op mijn eigen site. Makkelijk huh.

Leuk dat mensen mijn teksten mooi vinden, maar laat ze aub zelf schrijven. OF mij er goed voor betalen. Dat zou ik ook erg prettig vinden.

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

:rant:

Alithia - bloody mad
Logisch dat je heel boos bent, dat is toch niet te geloven. Doe je zo je best om een mooie tekst te schrijven, gaat een ander er mee aan de haal. Hebben ze geen mailadres? Ik zou toch nog even laten weten dat ik het er niet mee eens zou zijn.
#727681
Alithia schreef: Dank je! :D

Ik vind die site slecht te vinden door google. Dus ik vandaag eens even gegoogled op een regel van mijn tekst, om te kijken of hij wel gevonden zou worden. Vind ik dit: :nono2:

http://www.feetandwellnesspraktijk.nl/Bach-bloesem.html

GEWOON LETTERLIJK OVERGENOMEN! :censored2:

Ik kan me daar toch wel zo nijdig om maken! :tickedoff:

Zit ik twee dagen op te schrijven voordat het naar mijn zin is. En hopla... dank je wel, dat stop ik op mijn eigen site. Makkelijk huh.

Leuk dat mensen mijn teksten mooi vinden, maar laat ze aub zelf schrijven. OF mij er goed voor betalen. Dat zou ik ook erg prettig vinden.

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

:rant:

Alithia - bloody mad
Ach joh....kijk hier....http://www.webstats4u.com/s?tab=1&link= ... 51453  maak je druk...vandaag al 5 bezoekers ;D
#727708
*Dorothea* schreef:Logisch dat je heel boos bent, dat is toch niet te geloven. Doe je zo je best om een mooie tekst te schrijven, gaat een ander er mee aan de haal. Hebben ze geen mailadres? Ik zou toch nog even laten weten dat ik het er niet mee eens zou zijn.
Ik heb die mevrouw een mail gestuurd:
Ik kwam op uw website mijn eigen tekst tegen, overgenomen van mijn website http://www.alithia.nl, en wel op de pagina's Bach Bloesems voor kinderen, en Een Bach consult.

U heeft hiervoor geen toestemming gevraagd noch ontvangen en geen overnamekosten betaald. Daarom bent u in overtreding van het auteursrecht. Ik geef u 4 dagen de tijd deze tekst te verwijderen. Staat de tekst er na deze periode nog, dan zal ik stappen ondernemen.

U kunt mijn tekst op uw site vinden op http://www.feetandwellnesspraktijk.nl/Bach-bloesem.html

Mocht u een passende tekst voor uw website willen, en deze zelf niet kunnen schrijven, dan bestaat de mogelijkheid mij in te huren om voor u een passende tekst te schrijven.


Ben benieuwd naar haar reactie.

::)

Alithia
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door