Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Bullmastiff gek
#725909
Hoi even een vraagje,, Mack zit volledig op  de Kvv, en ik wissel de merken af, ik geef het nooit echt door elkaar maar wel de ene dag bvb Smul compleet en de andere Ahv, of Duck.
Dit gaat prima, al hoewel ie de Duck niet zo geweldig vind.Maar hij eet het wel. De Smul valt meer in de smaak, dus dat krijgt ie ook vaak.

Nu vraag ik me af! Zou ik voor de afwisseling ook eens de andere smaken van Smul erbij kunnen doen.
Dus bij de Compleet bedoel ik, bvb de Kip of hart,, gewoon om af te wisselen.
Mack krijgt in totaal 1600 gram per dag en dan verdeeld over twee maaltijden.
Dus dat zou inhouden 400 gram Smul compleet en 400 gram bvb kip en dan doe ik het dus door elkaar heen! en dat dus twee maal. ;D ;D Wat is jullie ervaring of mening hierover.
Door Boefke
#725921
In smuldier compleet zit dacht ik relatief veel orgaanvlees (pens, lever ea). De kip en vleesvariant van de enkelvoudige smuldier kun je daar prima af en toe naast voeren. Hart kan ook, maar dat zou ik niet teveel geven, aangezien er al veel orgaan in de compleetversie zit. Pens enkelvoudig zou ik niet ook nog doen. Maar voornamelijk zou ik toch gewoon verschillende complete versies voeren, gezien de juiste verhoudingen.

Barfplaats wordt gesponsord door