Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door catwoman
#725804
Is iemand hier mee bekend? Het betreft een ziekte aan de kaken (botwoekeringen) Mijn Westie krijgt hiervoor Rimaldyl, nou zit ik er zelf aan te denken om haar glucobest te geven of heeft dat geen zin? Het schijnt dat het naar ongeveer een jaar over  gaat maar ik ben niet zo blij om haar tot die tijd op de rimaldyl te houden, ze slikt dit al vanaf 3 maanden en ze is nu 7 maanden oud. Ook wordt ze op haar kop rond haar ogen helemaal kaal :-\ Ik ben hiervoor naar de dierenarts geweest omdat ik bang was voor demodex, maar dat was loos alarm, de dierenarts had het over haar  hormonen! Kan dat?? Aan het voer kan het niet liggen want ze eet al vanaf dat ze pup is energique nr.4 en ze heeft ook helemaal geen jeuk. Wie kan mij helpen met mijn vragen? Alvast bedankt :-*
Door conleeuw
#725811
ik ben hier niet bekend mee, maar wat is de doel van de Rimaldyl? ontsteking remming of ook als pijn bestrijding?
even off topic, wat heb jij een ongeloofelijke leuke foto in jou onderschrift :-*
Door catwoman
#725827
Ja lief he :D Alleen is die foto alweer een tijdje geleden, hij is nu alweer een grote je weetwel kater geworden ;)

Maarre nu even over Romy(westie) Ze heeft de rimaldyl gekregen voor de pijn en ontstekingen, ze krijgt er een per dag, maar ondanks dat heeft ze nog heel vaak pijn en koorts :-\ Nou wil de dierenarts haar prednison gaan geven maar hier ben ik niet zo'n voorstander van vanwege de bijwerkingen, heeft glucobest enigszins zin??
Door conleeuw
#725838
catwoman schreef: Ja lief he :D Alleen is die foto alweer een tijdje geleden, hij is nu alweer een grote je weetwel kater geworden ;)

Maarre nu even over Romy(westie) Ze heeft de rimaldyl gekregen voor de pijn en ontstekingen, ze krijgt er een per dag, maar ondanks dat heeft ze nog heel vaak pijn en koorts :-\ Nou wil de dierenarts haar prednison gaan geven maar hier ben ik niet zo'n voorstander van vanwege de bijwerkingen, heeft glucobest enigszins zin??
ik kan geen definitieve antwoord hierop geven, ik ben helemaal niet bekend met deze probleem. Jij schrijf het is van voorbijgaand aard, als hij last blijf houden, dan is het soms onvermijdelijk om tijdelijk prednison te geven.... kijk, ik ben ook niet een grote voorstaander, maar..... soms moet het gewoon, als hij veel en vaak pijn heb dan is prednison mischien wel een oplossing. Ik hoop dat andere die meer verstand van deze aandoenning hebben reageren ;) sterkte ermee 
Gebruikersavatar
Door Hitam
#725883
Ik heb een andere hond met CMO in behandeling en die doet het goed op homeopathische middelen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door