Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door margreet
#725345
Zo de vriezer zit vol,ik heb in huis

Kippennekken en karkas,Lamspens,kalfshart,runderstrot,spiervlees,schapenribben,kopvlees,nu nog wat vis scoren en dan heb ik het wel geloof ik ;D ;D
heb een mooi lijstje met hoeveelheden gekregen van een verwoed barfer dus we kunnen starten ;D
Door margreet
#725366
[quote="Lizzy"]
Nou leuk! Gaaf! Ga je je menu nog plaatsen hier? Of geloof je het wel? ;D (vertel, vertel, wie heeft je dat lijstje gegeven? We zijn niet nieuwsgierig hoor ;D)
[/quote]

Ik ga het lijstje van Erna en Huub aanhouden,hun honden zien er perfect uit en het maakt het voor mij makkelijker hahahaha.hoef ik niet te denken.
Door margreet
#725374
[quote="Kruimel"]
Groot gelijk.
Zag dat je bij het IC was wezen inslaan  ;D ;D
[/quote]

Yep,ik wilde eigenlijk kippennekken en karkassen halen in Zevenhuizen,heb me de kolere gezocht,helaas niet gevonden,volgende keer de tom tom maar mee ;)
Door Ine
#726413
En met dank aan Margreet en Erna en Huub, hier dus ook een beginnend barfer! 8)
Vanavond geiteribben, lekker bevleesd.
Aan het springen en kwijlen te zien, denk ik, dat ze het straks met smaak zullen eten! :D
Door Ine
#726593
[quote="Ine"]
En met dank aan Margreet en Erna en Huub, hier dus ook een beginnend barfer! 8)
Vanavond geiteribben, lekker bevleesd.
Aan het springen en kwijlen te zien, denk ik, dat ze het straks met smaak zullen eten! :D
[/quote]

Eeeeeeeh, binnen 3 minutenop bij Luuk en Til. Joop4 minuten en de anderen iets langer. :-\
Ik dacht even lol te hebben aan lekker knagende honden :'(
Door *Natasja*
#726665
[quote="Ine"]
Eeeeeeeh, binnen 3 minutenop bij Luuk en Til. Joop4 minuten en de anderen iets langer. :-\
Ik dacht even lol te hebben aan lekker knagende honden :'(
[/quote]

Je zegt het zelf al... ;D ;D ;D
Door Erna
#726673
[quote="margreet"]
Ik ga het lijstje van Erna en Huub aanhouden,hun honden zien er perfect uit en het maakt het voor mij makkelijker hahahaha.hoef ik niet te denken.
[/quote]

Lekker he als we elkaar zo kunnen helpen. Ik denk wel dat jouw honden meer eten dan de mijne dus daar moet je wel even rekening mee houden. Maar dat zie je snel genoeg.
Door margreet
#726903
[quote="Erna"]
Lekker he als we elkaar zo kunnen helpen. Ik denk wel dat jouw honden meer eten dan de mijne dus daar moet je wel even rekening mee houden. Maar dat zie je snel genoeg.
[/quote]

ja ik heb het vlees ook in iets grotere porties ingevroren als de gewichten die je me opgaf,koijk het even aan en kan het dan altijd nog bijstellen.
de reuen zitten nu op ongeveer 600 gram per dag en onze dikke troel op 350 ;)
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door