Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Yorick
#72348
Kijk hier maar eens


http://www.staffordforum.nl/viewtopic.p ... c&start=30


Dit is 1 van mijn favo forums omdat het over 'mijn' ras gaat maar deze persoon is een beetje té goedgelovig vrees ik! Zij beweerd dus dat honden die vers krijgen (= bloed) gevaarlijk worden omdat ze het geproefd hebben en hun baas als 'hapje' zien. Ik denk dat ik het hier al eens gelezen heb dat er zo'n fabelpraatjes de ronde deden maar zo zie je maar, er zijn wel degelijk mensen die er in mee gaan
Laatst gewijzigd door Yorick op ma 29 mar 2004, 15:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lupa
#72359
nou begrijp ik waarom Tika me likt als ik een wond heb!!!!!
het is niet om te verzorgen maar omdat het bloed is ;)
Door SHIVA
#72379
lupa
pas maar op dat het geen vampier wordt
die zijn ook gek op bloed
maar even serieus
ik snap niet hoe mensen erbij komen dat honden
agressie gaan vertonen na het eten van vlees
dan zou dat bij mensen toch ook gebeuren ???
en ja als ik daar over nadenkt zit er mischien wel een kern van waarheid in ;)
gr shiva
Gebruikersavatar
Door Angelique
#72526
Yorick schreef: Kijk hier maar eens


http://www.staffordforum.nl/viewtopic.p ... c&start=30


Dit is 1 van mijn favo forums omdat het over 'mijn' ras gaat maar deze persoon is een beetje té goedgelovig vrees ik! Zij beweerd dus dat honden die vers krijgen (= bloed) gevaarlijk worden omdat ze het geproefd hebben en hun baas als 'hapje' zien. Ik denk dat ik het hier al eens gelezen heb dat er zo'n fabelpraatjes de ronde deden maar zo zie je maar, er zijn wel degelijk mensen die er in mee gaan
Je kunt het mensen niet kwalijk nemen als ze dit soort dingen geloven. Tenslotten zijn er ook nog een groot aantal Da's die dit verkondigen en die worden door veel mensen toch nog als autoriteit gezien. Maak dan op een show nog eens een rondje langs de brokkenboeren en dan moet je als leek toch sterk in je schoenen staan om niet te geloven dat vers vlees errruug gevaarlijk is om de meest uiteenlopende redenen.
Door Eidos
#72774
Lupa schreef: nou begrijp ik waarom Tika me likt als ik een wond heb!!!!!
het is niet om te verzorgen maar omdat het bloed is ;)
Nou Domenica... Als ze echt zo gevaarlijk van vers eten zouden worden had tika niet alleen je wondje schoongelikt hoor, maar hadden ze een paar afgekloven botjes van je gevonden ;) ;D
Door Peet
#73110
Effe off topic...Maar Barbara, wat is Eidos prachtig op die foto zeg!

zwijmel......Afbeelding
Peet
Door Lizzy
#73139
En toen er nog geen brokjes bestonden (60 jaar geleden) en toen iedereen zijn hond rauw vlees gaf, toen liepen er alleen maar killers over de planeet! Ik snap soms niet dat mensen zelf de onzin van dit soort dingen niet zien.....
Door Eidos
#73155
Heheheheh Juist Lizzy ;) ;D .... mensen moeten echt is gaan nadenken voor ze zulke onzin uitslaan :D

En dank je Peet ;) ;D Jou woefies mogen er ook zijn hoor ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door