Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tt-tjes
#723350
Zoals sommigen zich misschien wel kunnen herinneren ben ik met Balou al heel lang aan het tobben geweest met zijn maag en darmen en zijn allergie.
Telkens als ik dacht dat het weer wat beter ging begon het opnieuw met maagpijn, niet eten en dunne ontlasting.
Dit eigenlijk al vanaf vorig jaar februari. Heb dus vele DA bezoeken gehad, telkens dachten we de oplossing gevonden te hebben, niet dus.

Zo hebben we een jaar lang aangetobt. Begin februari hadden zowel Balou en Fjurdy een virus. Weer DA bezoeken, raad vragen bij diverse mensen en uiteindelijk medicijnen tegen maag/darm ontsteking. Met Fjurdy ging het uiteindelijk naar ruim 1,5 week beter, weer goede ontlasting e.d. maar bij Balou was het einde weer zoek.

Toen kwam mijn man met het idee om met Balou naar een man te gaan die op de een of andere manier een gave heeft (svp niet lachen).
Hij heeft mij regelmatig "behandeld" voor flinke oorpijn en mijn altijd aanwezige rugpijn.

eniweej, ik heb contact met hem gezocht en kon na 2 dagen met Balou bij hem terecht.
Hij zou proberen om Balou zijn maag/darmen weer op de rit te krijgen en ook om te kijken of hij hem een beetje van zijn allergie af kon helpen.

Ik ben in totaal 5 keer met Balou bij hem geweest. Vorige week vrijdag de laatste keer.
Balou heeft dus al een hele week keurig vaste drolletjes, geen enkele keer meer een natte kledder er achteraan.
En wat ik nog het meest verwonderlijke vind is dat hij dus ook sinds vorige week vrijdag CB natuur krijgt, iets waar hij normaal binnen 2 dagen ontzettende jeuk van kreeg en hele rode ogen, vanwege de kip die er in zit.

Verklaar mij maar voor gek, maar de veranderingen die ik zie geven mij weer nieuwe hoop.
Hij krijgt helemaal geen medicijnen, alleen probiotica, iets wat daarvoor ook niet hielp.

Ik hoop dat dit zo doorzet.
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#723619
Geweldig toch dat het nu zo goed gaat!
Het zou mooi zijn als het zo blijft!
(dat een mens zo blij kan zijn van een mooie drol!)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door