Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Min puppy's hebben diarree (ze zijn 2 weken oud)

Hoe erg is dit?
1
100%
Wat kan ik er tegen doen?
Geen stemmen
0%
Door edithj
#723400
Mijn puppy's zijn geboren op 27-2-2007.

Ze zijn gister enorm aan de diarree geweest. Ze vielen ook iets af. Ik heb van de dierenkliniek ORS gehad en een pasta voor de moederhond én de puppy's. Ze zijn nog niet ontwormd. Dat doe ik maandag.

Is er iets bekend over diarree bij puppy's?
Laatst gewijzigd door edithj op za 10 mar 2007, 18:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Door conleeuw
#723428
ik vindt het wel erg als puppies van twee weken oud diaree hebben en afvallen, jij zeg dat jij een pasta voor de moeder hond en de puppies heb, welke pasta is dit, wat is de doel van de pasta. Ik vraag mij ook af, is jou moeder hond geent tegen parvo? en lopen er nog andere honden in de buurt van de puppies?
Ik zou in iedere geval wel naar de dierenarts gaan met de puppies, ik vindt het erg gevaarlijk als zulke jonge pups diaree hebben en afvallen. Kijk een keertje dunne ontlasing is mischien niet erg, maar als ze allemaal aan de diaree zijn en afvallen....nee hoor, ik stond dezelfde dag nog bij de dierenarts ;) sterkte ermee
Door charmed
#723461
als ze aan de diarree blijven dan kan je zeker het beste naar de dierenarts gaan. Vooral goed in de gaten houden dat ze niet uitdrogen. Ik heb het destijds ook een keer gehad toen ze 2 weken waren, maar ik vond het best eng. We zijn toen ook meerdere malen naar de dierenarts geweest, we hebben ze zelf ook moeten spuiten, vochtoplossing was dat geloof ik.

Wat ik doe als pups diarree hebben is biogarde stand in huis halen, dat is goed voor de darmflora, dat geef ik op kamertemperatuur, even wat op je vinger en af laten likken ;)

Sterkte en beterschap met de pups, ik hoop dat ze snel weer van de dunne af zijn.

Gr. Jacqueline
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door