Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door leni
#723263
Ik heb voor Zena Chlorella gehaald 500mg per tabet.Hoeveel moet ik haar geven voor een kuur.Ze weegt 30 kg.
Door Lizzy
#723284
Volgens mij zijn de gemiddelde pillen 250 mg per pil. Welk merk heb je?

Ik denk dat je prima 2 keer per dag met 1 pil kan beginnen en dat je dit op kunt bouwen naar 2 keer per dag (of zelfs 3 keer per dag) meerdere pillen. Ik bouw het bij mijn honden gerust op naar 3 keer per dag 5 pillen. Dat geef ik dan 3 weken en dan stop ik er weer mee. Mijn honden wegen ongeveer zoals die van jou.

Om welke reden wil je chlorella als kuurtje geven?
Door leni
#723306
ik heb de chlorella pillen van de tuinen.op het potje staat 500mg.Zena heeft weer een Ab kuur gehad van de da,voor een zware neusverkoudheid.Ze blijft ook aan het ontgiften
Door Lizzy
#723317
Ik zou dan zeker ook probiotica geven, voor de darmen. En verder zou ik het dus opbouwen, naar 3 keer per dag 5 tabletten. Waarschijnlijk eet je hond ze zo uit je hand, de chlorella tabletjes!
Door leni
#723334
probiotica heb ik nu al 2 maanden gegeven.Ja hoor ze vindt ze lekker Lizzy.bedankt :)
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door