Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#718279
Welke botten zouden jullie aanraden om een hond te laten wennen die niet tegen kip kan?
Hond krijgt al vis en KVV.

Ik zat zelf aan eendennekken te denken, aangezien ik denk dat die aardig overeen komen met kippennekken.
Is konijn ook geschikt?
En wat nog meer?
Door Boefke
#718287
Ja hoor, kan allebij, eend en konijn, of parelhoen, duif (als hij dat eet), of kwartel. Dan wel het beste beginnen met de karkassen en nekken. Poten zijn een stuk harder.
#724275
Bedankt voor de reacties!
Benthe schreef: Heb je al wat geprobeerd MarijeJoanne?
Hoe reageert jouw hond op kip?
Onze lab kan ook niet tegen kip, zelfde probleem.. Wij gaan denk ik beginnen met een konijnenkarkas
Hahaha, ik had die vraag voor jou gesteld ;D
Mijn honden zijn al lang en breed over, hebben geen problemen met kip of andere diersoorten (al vinden ze het een wel lekkerder dan het andere, maar bedoel geen nare reacties na het eten ervan), hetzelfde met botten.
;D ;D ;D
#724811
-sanne schreef: oei ik heb het helemaal fout gedaan zie ik. Ik ben met zalmkop en geitenribben begonnen.... :-[
Tja...Niet eerst goed gelezen dus.. :-\
VOORdat je gaat beginnen EERST in de bieb kruipen kijken bij BEGINNERS ...en daar vind je 200000002 keer wat je wel of niet kan doen.. ;)
Wees blij dat het goed is gegaan,maar ga aub eerst wennen met zachtere botten!
#724946
MarijeJoanne schreef: Bedankt voor de reacties!

Hahaha, ik had die vraag voor jou gesteld ;D
Mijn honden zijn al lang en breed over, hebben geen problemen met kip of andere diersoorten (al vinden ze het een wel lekkerder dan het andere, maar bedoel geen nare reacties na het eten ervan), hetzelfde met botten.
;D ;D ;D
Hihi lief van je had m nog niet helemaal door ;)
Ik wilde binnekort een konijnenkarkas halen, en hoorde ook dat lamsribbetjes wel konden.
Ik hoop dat Benthe straks makkelijker kip eet. En aan de ene kant wil ik t gewoon uittesten, hoe ze t verdraagt na een maand rauw maar ik durf niet goed.. Vind t zo sneu als ze t weer niet goed oppakt..
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door