Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Malamoods
#722051
Vanmorgen stond er testikel op het menu, maar dat was geen succes. Ikijok liep ermee door de tuin, maar echt eten wilde hij niet... Te taai misschien? Uiteindelijk heb ik het weggehaald....
Vanavond staat er eendenkarkas op het menu, dat vind hij wel lekker....

Rachel.
Door *wendy*
#722052
Gandor vind het heerlijk, maar hij vind het vooral errug leuk  ::)
Hij neemt er 1 tussen zijn tanden en "bijt" op een dusdanige manier dat het ding uit zijn bek schiet  :D
Vervolgens gaat hij op jacht en blijft hij zo doorgaan tot hij het beu is. Dan eet hij 'm met smaak op.  :D

Boy vond het eerst lekker, maar ik denk dat hij over een paar keer het weigert. Hij gaat het steeds meer met lange tanden eten. En dat terwijl hij het maar eens in de 4 weken ofzo krijgt.
Door Lizzy
#722136
Hier moeten ze beslist geen hele testikels. Ook geen halve. Ik moet het echt in kleine stukjes snijden willen ze het eten. En ohhh, da's is zo''n leuk klusje... not....
Door Malamoods
#722137
Nou, ik heb er nog eentje.... Als ik die uit de vriezer haal, zal ik hem eens heel klein snijden.... Wellicht dat hij het dan wel wil eten..... En anders, dan heeft hij pech! Geen testikels meer voor Ikijok....

Rachel.
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#722236
Indy lust ze wel (ja wat niet?), maar ik geef ze niet meer. Ik heb ze één keer gegeven en toen had hij hele troebele witte urine. Niet zo geschikt dus voor een dalmaat.
Door Malamoods
#722278
Kruimel schreef: Tara lust graag lamsballen.
Kátur ... mwah ..... lamaar.
A boys' thing?
Ja, da's precies wat ik ook dacht! 8)

Rachel.
Door Happy Tail
#722356
Baya is een teefje en die eet ze gewoon op net als al het andere dat in de bak ligt. Soms bewaart ze ze wel tot het laatst, dus tot de minst lekkere afdeling denk ik.
Zal gewoon een kwestie kunnen zijn van wennen.hier was dat met long ook het geval. zit er soms bij als vulling en omdat er in die lamslongetjs ook wel iets zi aan strot ed. Maar in het  begin moest ik dat klein snijden. nu is het hap....weg
Gebruikersavatar
Door Pauline
#722400
>:( >:( >:( Mijn beide jongens zijn echte kerels!!!!! >:( >:( >:( en ze eten met smaak (zelfs Joris de muts!) testikels, als...... ik ze in kleine stukjes heb geknipt. En dat doe ik! :D :D :D :D
Door Boefke
#722425
Boef vindt ze heerlijk. Ze gaan zo heel naar binnen. Een keer kouwen (kauwen?) hooguit. Hij moet er wel veel van plassen. Die dingen zijn haast alleen maar vocht.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door