Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#720932
kunnen jullie de site van norkel Barkery?
Die maken zelf de hondenkoekjes en er staat ook op de site wat er in die koekjes zitten.
ellen
Door Joshii
#721046
Koekjes voor €20,00/kg :confused1: :confused1: :confused1: !?!
Voor die prijs dineren ze met biefstuk en houden dan nog geld over voor een toetje!

Ieder z'n ding en ik hoop voor deze mensen dat hun hobby lekker zal lopen, maar kannonnen!! wát een geld!
Door cylke
#721312
Ongelooflijk!! Wat'n prijzen  ::)
En eigenlijk niet bijster gezond ook hé, met dat tarwebloem enzo?
In ieder geval word ik geen klant hahaha  ;)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#721397
Lupa schreef: ik zie de prijzen die jullie noemen er niet staan
ik zie 2,50 per 100 gr
Ja, x 10 is dat €25,- per kilo :P
Door Golum
#722716
Zow hee, 1,5 kilo koekjes en je kan voor dat geld een droogmachine kopen  :D
Weer een goed argument om een droogmachine voor m'n verjaardag te krijgen  ;D
Door Caroline A.
#722798
Ik zal ook tofukoekjes staan, maar ik dacht dat tofu slecht voor honden was? Jammer, ik dacht dat het een site was met gezonde hondje koekjes.

Caroline
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#722879
nee sorry geen gezonde honden koekjes, ik vroeg me af of jullie deze ook al konden en heel misschien weleens hadden uitgeprobeerd
en inderdaad het is me wel een geld hoor.
denk dat ik ook maar zo'n droogmachine aan ga schaffen dan weet ik helemaal zeker wat mijn honden binnen krijgen ipv. honden koekjes met bloem,tofu en andere onzin
groetjes ellen
Door roefus
#722881
Josien schreef: Koekjes voor €20,00/kg :confused1: :confused1: :confused1: !?!
Voor die prijs dineren ze met biefstuk en houden dan nog geld over voor een toetje!

Ieder z'n ding en ik hoop voor deze mensen dat hun hobby lekker zal lopen, maar kannonnen!! wát een geld!
;D
Door Ponneke
#722894
vanaalst schreef: kunnen jullie de site van norkel Barkery?
Die maken zelf de hondenkoekjes en er staat ook op de site wat er in die koekjes zitten.
ellen


het GAT in de markt.
De argeloze hondenbezitter tuint er weer in. ;D
Door Sietie
#722895
en deze is er ook... die kwam ik een tijdje terug tegen op een kerstmarkt in Deventer, heb gelijk een hele discussie met die man gehad over al die gezonde ingredienten..en daarna maar succes gewenst met z'n handel... :rolleyes2:was samengesteld met belhulp van DA...tja...
hieronder de link:

http://hondentaart.nl/ingredienten.html
Door tieneke
#722900
Sietie schreef: en deze is er ook... die kwam ik een tijdje terug tegen op een kerstmarkt in Deventer, heb gelijk een hele discussie met die man gehad over al die gezonde ingredienten..en daarna maar succes gewenst met z'n handel... :rolleyes2:was samengesteld met belhulp van DA...tja...
hieronder de link:

http://hondentaart.nl/ingredienten.html
Het moet niet nog gekker worden  ;D ;D ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door