Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door danou2004
#719787
Vorige week had ik nog even wat vragen gesteld aan mijn da over de baarmoederontsteking van danou die ze laatst had.Omdat ik dus weer die lucht rook stelde hij voor om een behandeling te doen van 3 injecties vandaag een morgen een en dan maandag weer en dan zou het over moeten zijn.Wie weet wat dat precies voor injecties zijn?hij heeft er goeie resultaten mee zegt hij en dat geloof ik ook best maar wil niet meteen alles maar in laten spuiten als het misschien niet eens nodig is.De laatste tijd gaat het prima alleen af en toe een luchtje wat ik al eerder schreef.Vanmiddag is er een ander da die wegens vakantie waarneemt en de assistent zei van kom gewoon even want een 2e mening kan nooit kwaad.Vanmiddag ga ik dus ook even en ben benieuwd maar wat moet ik nu?heb haar zelf ook gecontoleerd en alles is schoon en nog steeds geen rare verschijnselen dus denk dat ze straks gewoon loops word
#719848
danou2004 schreef: Vorige week had ik nog even wat vragen gesteld aan mijn da over de baarmoederontsteking van danou die ze laatst had.Omdat ik dus weer die lucht rook stelde hij voor om een behandeling te doen van 3 injecties vandaag een morgen een en dan maandag weer en dan zou het over moeten zijn.Wie weet wat dat precies voor injecties zijn?hij heeft er goeie resultaten mee zegt hij en dat geloof ik ook best maar wil niet meteen alles maar in laten spuiten als het misschien niet eens nodig is.De laatste tijd gaat het prima alleen af en toe een luchtje wat ik al eerder schreef.Vanmiddag is er een ander da die wegens vakantie waarneemt en de assistent zei van kom gewoon even want een 2e mening kan nooit kwaad.Vanmiddag ga ik dus ook even en ben benieuwd maar wat moet ik nu?heb haar zelf ook gecontoleerd en alles is schoon en nog steeds geen rare verschijnselen dus denk dat ze straks gewoon loops word
ik weet niet wat jou dierenarts spuit, het kan in principe van alles zijn, ik zou even de assistent bellen en vragen om welke spuit het nou precies ging. Dan weet jij zelf ook meer, dan kan jij ook een goede beslissing maken ;)
#719858
conleeuw schreef: ik weet niet wat jou dierenarts spuit, het kan in principe van alles zijn, ik zou even de assistent bellen en vragen om welke spuit het nou precies ging. Dan weet jij zelf ook meer, dan kan jij ook een goede beslissing maken ;)
ik sluit me helemaal bij Connie aan, je kunt dan eventueel op Google gaan zoeken wat het voor spul is.
#720727
Laat je gewoon uitleggen wat het is en waarom hij dit middel inzet, is heel gewoon dat je dat vraagt hoor.Je kunt ook altijd vragen wat er evt. nog meer mogelijk is.Hoop dat je straks wat wijzer wordt.Het kan zijn dat hij een ontstekingsremmer heeft ingespoten omdat via injecties het sneller opgenomen wordt, dat kan zijn waarom je dagelijks moet komen. Ben benieuwd wat zijn behandelplan is, sterkte.
Door danou2004
#721068
Gister ben ik dan met haar geweest en de plaats vervangende da zei dat ze het niet nodig vond aangezien de loopsheid ieder moment kon komen en ze ook niks bijzonders kon voelen en ruiken.ik moet haar wel goed in de gaten houden maar voorlopig is er nog niks aan de hand dus.Als ik alleen naar mn eigen da had geluistert had ze nu al 2 injecties gehad wat dus nu eerst niet nodig blijkt te zijn
#723942
danou2004 schreef: Gister ben ik dan met haar geweest en de plaats vervangende da zei dat ze het niet nodig vond aangezien de loopsheid ieder moment kon komen en ze ook niks bijzonders kon voelen en ruiken.ik moet haar wel goed in de gaten houden maar voorlopig is er nog niks aan de hand dus.Als ik alleen naar mn eigen da had geluistert had ze nu al 2 injecties gehad wat dus nu eerst niet nodig blijkt te zijn
soms kunnen teefjes een "bijzondere" luchtje hebben vlak voordat ze loops worden..... ik duim dat het deze keer goed gaat, als ze eenmaal een ontsteking hebben gehad wil het echt niet zeggen dat ze het altijd weer krijgen, inderdaad goed in de gaten houden, en duimen dat het meevalt ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door