Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Annemieke
#7192
Even nog een vraag, mijn beardie pupje van 15 weken krijft 3x per dag bibi, alle 4 de soorten elke dag een andere smaak en dan 3x 250 gram. Hij krijgt verder niks, geen groente of wat dan ook. Gaat dit zo goed, want mijn gevoel zegt dat hij misschien nog groente nodig heeft, is het een optie dat ik ook de fytomix door zijn eten ga doen?
Voed ik hem zo volledig, hij is supermooi en ik wil natuurlijk graag dat dat zo blijft!!!
Door Janet
#7193
Volgens mij doe je 't wel goed hoor. Fyto kan een leuke en lekkere aanvulling zijn, evenals een schouderblad, maar ik dacht dat bibi op zich al compleet is.
Door Jolly
#7194
bibi is naar mijn weten ook geheel compleet.
Mijn chasey (is dan wel wat ouder dan jou pup, maar ach) krijgt 2 keer per week een pond fytomix er doorheen(dus door zijn bibi he) dan wordt het wel meer , maar van de fyto mogen ze eten tot ze erbij neer vallen. Soms krijgt hij 1 dag in de week alleen maar fytomix, dan wel een kilo, 's ochtends een pond en 's avonds een pond.
Normaal krijgt Chasey(  kruising labrador maar dan hoger en slanker op zijn poten  van bijna 4 jaar oud) iets van 650 gram per dag aan bibi, hij weegt nu 37,7 kilo.

maar goed dat was de vraag niet.  Annemieke je doet het dus prima en als je wilt kan je af en toe eens een fruit en groente papje maken, zijn er meer hierzo die dat doen.
Door Annemieke
#7195
Bedankt voor jullie antwoorden!!! Ik geef mijn honden alle soorten Bibi, doen jullie dat ook of geven jullie alleen de Bibi en de Natuurmix???
Door Lizzy
#7196
Hoi Annemieke, ik kan geen antwoord geven op jouw laatste vraag (aangezien ik geen versvlees voer), maar er is niks op tegen om af en toe wat groentemix toe te voegen aan de Bibi hoor. Het hoeft niet, maar mag wel!
Groetjes, Lizzy
p.s., als mijn hond op versvlees zou zitten, dan zou ik de soorten lekker afwisselen! Maar, wie ben ik ;D
Door diana
#7197
ja, doe ik ook
geef vd carnibest alle soorten behalve de eend.
en dan af en toe nog een zelf bedacht, bot/vlees/groentedagje.
Door diana
#7198
annemiek,
ik wil nog ff zeggen dat jouw pup boft dat je hier terecht bent gekomen voor info hoor.
en dat jij zijn baas bent.
ik wou dat ik wist wat ik nu weet toen mijn teef 15 weken was.
Door diana
#7199
ff nog wat;
ik heb hier in de buurt sommige pupeigenaren de f;lyer van marieke gegeven.
2 daarvan hielden me er een poos later over aan.
ze hadden het er met de D.A over gehad en die had ze toch verzekerd het 1e jaar pupybrokken te geven.
nou ja.....
Door Jolly
#7200
dan zeg ik alleen maar: fijn he Da's.  :-/
Ik zou erg graag willen dat ze zich  eens iets meer in voeding gingen verdiepen en niet meteen die brokken aan rukken.  :-/
Door Jolly
#7202
Bedankt voor jullie antwoorden!!! Ik geef mijn honden alle soorten Bibi, doen jullie dat ook of geven jullie alleen de Bibi en de Natuurmix???
he annemieke, ja ikgeef chasey ook alle 4 de smaken, evne voor de goed orde; hij is een kliko, gftbak en chemokar ineen, dus hij eet alles, maar ik heb ook nog wel eens hondjes in de dagopvang die ook begonnen zijn met B* en 1 ervan wil alleen maar kip&rijst en lam& rijst eten, en ik ken een marieke met haar Nikki en die eet alleen maar naturmix en bibimix, want nikki lust geen rijst.
Door Nelly
#7203
Hoi Annemieke, mijn 2 witte herders krijgen ook alle smaken, dagelijks wat Fyto erbij, om de andere dag 's morgens biogarde met g/f mix, af en toe een rauw eitje of een blikje sardientjes, en 1 of 2 keer in de week 's avonds na het eten een kippevleugeltje of karkasje :).
Groetjes, Nelly :D.
Door Annemieke
#7204
annemiek,
ik wil nog ff zeggen dat jouw pup boft dat je hier terecht bent gekomen voor info hoor.
en dat jij zijn baas bent.
ik wou dat ik wist wat ik nu weet toen mijn teef 15 weken was.
:D Bedankt, lief van je, altijd lekker om te horen!!!!

Verder iedereen bedankt, ik weet nu dat ik het goed doe en ga zo lekker door!!!!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door