Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#719193
Heeft er iemand al eens een keer plakjes banaan in de droogmachine gedaan? Ik vraag me af of dat kan of dat het één slappe smurrie wordt.
Indy doet nl. alles voor een stukkie banaan, vindt íe lekkerder dan gedroogd vlees en rodi worst. Gewone plakkies banaan mee in een zakkie wordt altijd zo´n smeerboel.
Door conleeuw
#719326
Dorothea2 schreef: Heeft er iemand al eens een keer plakjes banaan in de droogmachine gedaan? Ik vraag me af of dat kan of dat het één slappe smurrie wordt.
Indy doet nl. alles voor een stukkie banaan, vindt íe lekkerder dan gedroogd vlees en rodi worst. Gewone plakkies banaan mee in een zakkie wordt altijd zo´n smeerboel.
helemaal geen slappe smurrie hoor, heerlijk, ook ik zou het niet snel delen met mijn honden... yummy
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#719330
conleeuw schreef: helemaal geen slappe smurrie hoor, heerlijk, ook ik zou het niet snel delen met mijn honden... yummy
Ach zo duur zijn bananen niet. Ik gooi hem gewoon helemaal vol, dan eet ik de helft zelf op.
Door conleeuw
#719332
Dorothea2 schreef: Ach zo duur zijn bananen niet. Ik gooi hem gewoon helemaal vol, dan eet ik de helft zelf op.
een goed plan, het blijft een beetje buigzaam zeg maar, het wordt niet hard en knapperig, maar oh zo  heerlijk ;)
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#719353
Klinkt lekker! Zowel voor Sanne als voor mij. ;)
In plakjes snijden, en hoelang droog je ze dan ongeveer? Besprenkel je ze ook eerst nog met citroensap tegen het bruin worden?
Door Drossie
#719767
Kruimel schreef: Ik haal de plakjes door water met een scheut citroensap. Dat scheelt in het bruin worden en ik vind ze ook lekkerder, tikkig rinsig en niet alleen maar zoet.
En hoelang laat je ze drogen?
Door Elise
#719773
Hier droog ik ook regelmatig banaan. Meestal na 3 en half a 4 uur vind ik ze goed. Lekker voor jezelf en Spike en Phoebe doen er alles voor. En na een paar keer een geplette banaan uit mijn jaszak te hebben moeten pulken, vind ik dit een geweldig alternatief ;)
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#719775
Elise schreef: Hier droog ik ook regelmatig banaan. Meestal na 3 en half a 4 uur vind ik ze goed. Lekker voor jezelf en Spike en Phoebe doen er alles voor. En na een paar keer een geplette banaan uit mijn jaszak te hebben moeten pulken , vind ik dit een geweldig alternatief ;)
;D ;D ja dat heb ik dus ook een paar keer gehad, vandaar m´n vraag over de droogmachine.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door