Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door john199
#718239
Vraagje ik heb 2 argentino's die op kvv zitten maar geef ze nu als tussendoortje kippennekken moet ik nou nog ergens rekening mee houden dat ik ze niet teveel geef ofzo mijn honden zijn niet te dik teef is 20 mnd en mooi op gewicht reu is 10 mnd stevig in de groei nog steeds en toont nog steeds zijn ruggegraat een beetjeAfbeeldingfoto van het teefje
Laatst gewijzigd door john199 op vr 02 mar 2007, 22:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#718249
Ligt er een beetje aan hoeveel tussendoortjes je geeft. Ik denk dat een kippenek of 4 per dag weinig zal uitmaken, maar als het er tien zijn dan ging ik toch naar wat alternatiefjes zoeken.
Door john199
#718254
nee wil er ook maar een stuk of 3-4 per dag geven zit met een zogende teef die verdient af en toe een extra'tje en dan kan ik mijn reu niet overslaan natuurlijk.
Door john199
#718303
die pups wil ik vanaf de 4 weken op kvv gaan zetten probeer dit ook mee te geven aan de toekomstige eigenaars maar dat is natuurlijk wel hun eigen keus ik kan alleen maar zoveel mogelijk informatie meegeven
Door Lil
#718315
Twintig maanden, dat klinkt erg jong omdat je het in maanden noemt. Ik dacht goh, totdat ik net even snel uitrekende dat het bijna twee jaar is.  :-Haha zie je hoe snel je je laat bedriegen als er net een andere grootheid staat dan je gewend bent.  ;D

Tja, dan hoop ik maar dat die puppeneigenaar heel verstandig zijn en goed naar je advies luisteren  ;)
Door ulla
#718833
Lil schreef: Twintig maanden, dat klinkt erg jong omdat je het in maanden noemt. Ik dacht goh, totdat ik net even snel uitrekende dat het bijna twee jaar is.  :-Haha zie je hoe snel je je laat bedriegen als er net een andere grootheid staat dan je gewend bent.  ;D

Tja, dan hoop ik maar dat die puppeneigenaar heel verstandig zijn en goed naar je advies luisteren  ;)
Het is nog altijd dichter bij de 18 maanden,dan de 24.
;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door