Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tiny
#718400
:(  Heerlijk, het is even droog. Lekker met 't vrouwtje en Tessa een wandeling maken. Ah, op dit mooie stuk gras en modder kan ik me even lekker uitleven met Benga, een mooie witte herder tevenpup. Hollen, rennen, vliegen, ja, ik moet even mijn energie kwijt. Au, Au, wat heb ik nu aan mijn poot. Gauw terug hinkelen naar 't baasje. Au, baas kijk eens wat ik heb. Allemaal rood spul en het doet errug zeer. Zo, baas, zie jij het ook? Ik kijk zo in mijn eigen poot naar binnen... Gek hoor, dat hoort toch niet. En dan gaan we ook meteen naar huis??Wordt ik in de auto gedumpt en dan zit ik zo in een stinkende ruimte. Op een tafel getild, help, ik kan niet weg, ze houden me vast. Au, dat bijt zeg. Oke, oke ik geef me over. jullie doen maar. Mij zal je niet horen. Mooie steekjes op mijn poot nu, doet wel zeer. Ik ga lekker de hele dag in mijn bench bij liggen komen. Trainen doen we vandaag maar even niet baas. Truste...
Door tiny
#718412
;) Dat voelt al heel wat beter dat medeleven van jullie. Mijn baasje denkt dat ik door een stuk glas gerend ben. Haha, Tessa en rennen, dat moet ik nog beleven. Nee, ikzelf was de pineut. Groetjes van Rosco!
Door pallas
#718745
Ach arme, dat wordt rustig aan doen en voorlopig dus niet rennen :(
Laat je maar lekker door het vrouwtje verwennen,.lekker eten knuffelen veel aandacht enz! :D
Door tieneke
#718923
Tinker schreef: Jeetje Rosco wat een ellende,maar gelukkig kan je nog steeds typen van achter je eigen computertje. ;) ;D ;D Dus tijdens je herstel kan je lekker meebeppen op BP! ;D
;D ;D ;D ;D ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door