Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door senadance
#717392
zoals gezegd, Boy is niet lekker.

Hij heeft vandaag gelukkig nadat hij echt alles aan eten weigerde toch een paar gehaktballetjes op, licht gekookt en een kommetje magere bouillon.
Ook een halve boterham.

straks moet ik een maagbeschermer halen bij de DA , ik hou jullie op de hoogte.
Door roefus
#717766
senadance schreef: zoals gezegd, Boy is niet lekker.

Hij heeft vandaag gelukkig nadat hij echt alles aan eten weigerde toch een paar gehaktballetjes op, licht gekookt en een kommetje magere bouillon.
Ook een halve boterham.

straks moet ik een maagbeschermer halen bij de DA , ik hou jullie op de hoogte.


Ik ben blij dat Boy lekker de gehaktballetjes at en zijn kommetje magere bouillon en die halve boterham.  :D
Ik hoop dat hij het met smaak gegeten heeft en dat het lekker binnen bleef.
Geef het beestje toch gewoon wat hij goed verdraagt en lekker vindt  ;)
Dat is toch het mooiste wat je voor hem kunt doen !!!!!!
Jullie aandacht en liefde heeft hij al en ook zoals ik nu lees 'de maagbeschermers'.
Meer KUN je niet, meis.
Je doet het goed, kop op, Boy is in 'wereldhanden'  :-*
Door senadance
#717789
Zo, hij heeft gisteren goed gegeten, ik heb het gevoel dat hij alleen s.morgens er ziek is en het gaat tegen de middag langzaam weg.
Enfijn , op het moment geen ontstekingsremmer en nog maar een pijnstiller.
Giserenavond was meneer zo fit als een puppy.
Heeft erg goed gegeten, wel nog de gekookte kip en nu ook licht gekookt rundergehakt.
Ben net even wezen kijken naar beneden, maar meneer is nog aan het pitten en is dus nog effe niet aanspreekbaar, heel normaal bij Boy.
Dus ik denk over een uurtje ga ik proberen of hij wat lust.
Op een pijnstiller gaat het lekker met hem.
Door tt-tjes
#717952
senadance schreef: Heeft erg goed gegeten, wel nog de gekookte kip en nu ook licht gekookt rundergehakt.
Maakt niet uit wat hij gegeten heeft, als hij maar gegeten heeft en het er in blijft. Dat is het belangrijkste.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door