Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Boefke
#716866
Ik twijfel om toch een allergietest te laten doen. Al sinds de aanvang van Boefs klachten heb ik het idee dat het om pollenallergie gaat. Pollen veterinair heeft dan ook een positief effect op zijn klachten. Hij is soms weken lang echt helemaal klachtenvrij, maar bv nu sinds een paar weken speelt het toch weer op. Schuren met zijn lippen en ogen langs de muren enz. Nog niet zo erg dat er ook wondjes komen, dat is eigenlijk al heel lang niet meer zo. Maar omdat ik weet dat allergieen op kunnen bouwen blijf ik er toch mee bezig. We zijn enkele weken terug begonnen met omega 3 dagelijks toe te voegen. Ik zie nog geen resultaat, maar het is natuurlijk nog wat kort om daarover iets te zeggen. Verder geef ik sinds vandaag weer eens een groene leem kuur. Kijken of dat iets helpt. Ik denk eraan weer naar Tannetje te gaan, maar ook denk ik aan een allergietest (weet eigenlijk niet of Tannetje die ook doet ???).
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Ik geloof dat de buik kaal wordt geschoren, maar dat het verder niet belastend is voor de hond ???
Door Boefke
#716893
Ja, daar heb ik zeker wat aan! Duidelijk verhaal, tnx!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door