Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Ayra
#70991
Er is ook nog een marktonderzoek in het spel dus nog een paar vraagjes over versvlees:

Welk(e) merk(en) voer je

waar koop je het (dsz, apart verkooppunt, anders..)

uit welke merken kan je kiezen (ik doel hier op verkrijgbaarheid in jou buurt, niet betaalbaarheid oid)? Voer je dit ook het liefst of zou je liever een ander merk voeren?
Door qyan
#70993
ok, ik voer hoofdzakelijk carnibest, met 1x in de week/ 2 weken voor de lekker duck lam/ rijst is een favoriet voor qyan)
en af en toe rodi lam en rijst, ook gewoon voor de lekker.

hier in de buurt is te krijgen in de DSZ:
- rodi/ runner/ smuldier/ duck/ energique/ ahv

Aparte verkooppunten:
- bibi
- carnibest

Thuisbezorging:
- tot nu toe alleen ahv

wat ik nu voer, voer ik omdat qyan het eet.
al diverse andere merken gehad, maar die werden opeens niet meer gegeten.
carnibest wordt tot nu toe nog steeds met plezier gegeten, dus daar houden we het op
#71026
Energigue en verder pens en kopvlees. Koop het in de DSZ. Daarnaast nog brokken: Susadog, komen via een bevriende fokker of Nutro, ook uit de DSZ.
gr.
Nicolette
Laatst gewijzigd door oebaya op vr 26 mar 2004, 18:33, 1 keer totaal gewijzigd.
#71086
Carnibest van een apart verkoop punt.

pens,runderlappen, ,kopvlees,hart van de slager hier om de hoek

kip van de supermarkt

recreatiebotten van de slager

alle eetbare botten via carnibest


o ps,
Ik kan uit alle versvoeren kiezen,omdat het mij niet uitmaakt waar ik het vandaan moet halen.
Laatst gewijzigd door sylvia op vr 26 mar 2004, 19:54, 1 keer totaal gewijzigd.
#71097
Carnibest, botten lamspens en fytomix haal ik bij Paul Barte.
Verder hier van eigen vleeshouwerij runderhart en bot. Van de markt, kippenekken,hartjes,maagjes en levertjes.
Via een bekende af en toe pens/bot/vlees van scharrelkoeien.
En soms uit de aanbieding gewoon vlees uit de supermarkt. Ook diepvriesvis.

Hier in de buurt is carnibest verkrijgbaar bij een speciaal verkooppunt. In de dierenwinkel hebben ze geloof ik ook een diepvriesvleesvoer, weet alleen niet meer welk merk, omdat ik daar zelden kom. En in de supermarkt heb ik rodi en runner zien liggen, maar dat heb ik nooit gekocht.
Laatst gewijzigd door jeanne op vr 26 mar 2004, 19:46, 1 keer totaal gewijzigd.
#71100
[quote="jeanne"]
Carnibest, botten lamspens en fytomix haal ik bij Paul Barte.
Verder hier van eigen vleeshouwerij runderhart en bot. Van de markt, kippenekken,hartjes,maagjes en levertjes.
Via een bekende af en toe pens/bot/vlees van scharrelkoeien.
En soms uit de aanbieding gewoon vlees uit de supermarkt. Ook diepvriesvis.

Hier in de buurt is carnibest verkrijgbaar bij een speciaal verkooppunt. In de dierenwinkel hebben ze geloof ik ook een diepvriesvleesvoer, weet alleen niet meer welk merk, omdat ik daar zelden kom. En in de supermarkt heb ik rodi en runner zien liggen, maar dat heb ik nooit gekocht.
[/quote]
ohja, en de prijs, daar kijk ik eigenlijk nooit naar :-[
#71601
Ik voer carnibest (4 verschillende soorten en kruidenmix) en haal dat bij een verkooppunt in Leunen (is voor mij het dichts bij).
Soms bestel ik ook wat eetbare en/of recreatiebotten
Vuile pens krijg ik van een bevriend slager.
Kippennekken koop ik bij de islamitische slager.

Heel af en toe geef ik Rodi (als ik ff zonder CB zit) en dat koop ik bij de supermarkt.

In de plaatselijke DSZ is te verkrijgen: Rodi - Duck - Runner en Smuldier.

Moniek
#71643
Welk(e) merk(en) voer je Carnibest

Waar koop je het (dsz, apart verkooppunt, anders..) Apart verkooppunt

Uit welke merken kan je kiezen (ik doel hier op verkrijgbaarheid in jou buurt, niet betaalbaarheid oid)? Onze DSZ heeft op voorraad: Duck (kleine hoeveelheden) en AHV, en kan verder Energique en Carnibest bestellen (maar dan betaal je je scheel) >:(. Verder verkoopt de Welkoop in ons dorp Rodi en Stawi.

Voer je dit ook het liefst of zou je liever een ander merk voeren? Het liefst voer ik dus Carnibest, en dat ga ik dan wel zelf halen in Ermelo, scheelt me bij afname boven de 100kg. € 1,65 per kg. Daar kan ik dus met gemak een nieuwe grote diepvries van betalen.
#71682
Ayra schreef: Er is ook nog een marktonderzoek in het spel dus nog een paar vraagjes over versvlees:

Welk(e) merk(en) voer je
Mijn hond krijgt zelf samengestelde maaltijden. heel soms een kvv maaltijd, maar dat varieert. ik heb inmiddels alles gegeven behalve runner.
De poezen krijgen carnibest (prins lusten ze niet, bibi heb ik nog nooit gehaald)

waar koop je het (dsz, apart verkooppunt, anders..)
voor de hond haal ik het zo'n beetje overal. bij de islamiet (soms gratis) op de markt (visafval ook gratis, groente heel goedkoop of gratis) soms de supermarkt, de groene winkel.
Voor de poezen rij ik naar een verkooppunt in Tiel ;D (eigenlijk ook voor de gezelligheid hoor :D)
uit welke merken kan je kiezen (ik doel hier op verkrijgbaarheid in jou buurt, niet betaalbaarheid oid)? Voer je dit ook het liefst of zou je liever een ander merk voeren?
Ik heb in de supermarkten en dsz in de buurt de volgende merken gezien:
Duck
Smuldier,
Runner,
Rodi,
Ahv,
Stawi,
Energique,
Frostifit,
lamshart, runderhart en pens van 'eigen' merken,
pakketjes van de groene winkel (orgaanvlees, dogmeat, kopvlees)

Voor de carnibest moet ik dus een flink endje rijden, of naar Tiel of naar Ermelo. Doe ik graag.
#71900
Welk(e) merk(en) voer je BIBI

Waar koop je het (dsz, apart verkooppunt, anders..) Hoogvliet, rechtstreeks bij de maker

Uit welke merken kan je kiezen (ik doel hier op verkrijgbaarheid in jou buurt, niet betaalbaarheid oid)? Bibi, Carnibest, Duck, Rodi, Runner, Smuldier, Energique (dit alles binnen een straal van 3 km) en verder Kivo en AHV op bestelling (kan thuisbezorgd worden)

Voer je dit ook het liefst of zou je liever een ander merk voeren? voer inderdaad het liefste Bibi, heb ook Carnibest en Kivo geprobeerd, maar op Bibi doen ze het gewoon het beste en dat wordt ook het beste gegeten,
zoals hierboven staat kan ik het dus in de buurt halen, maar (zeker met 3 honden) het is voor mij financieel veel aantrekkelijker om het in Hoogvliet (30 min rijden) te halen aangezien het verkooppunt hier in DH zn prijzen wel weet :-\
Laatst gewijzigd door crutz op zo 28 mar 2004, 15:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Door qyan
#71901
[quote="crutz"]
Welk(e) merk(en) voer je BIBI

Waar koop je het (dsz, apart verkooppunt, anders..) Hoogvliet, rechtstreeks bij de maker

Uit welke merken kan je kiezen (ik doel hier op verkrijgbaarheid in jou buurt, niet betaalbaarheid oid)? Bibi, Carnibest, Duck, Rodi, Runner, Smuldier, Energique (dit alles binnen een straal van 3 km) en verder Kivo en AHV op bestelling (kan thuisbezorgd worden)

Voer je dit ook het liefst of zou je liever een ander merk voeren? voer inderdaad het liefste Bibi, heb ook Carnibest en Kivo geprobeerd, maar op Bibi doen ze het gewoon het beste en dat wordt ook het beste gegeten,
zoals hierboven staat kan ik het dus in de buurt halen, maar (zeker met 3 honden) het is voor mij financieel veel aantrekkelijker om het in Hoogvliet (30 min rijden) te halen aangezien het verkooppunt hier in DH zn prijzen wel weet :-\


[/quote]

a 5 euro per kilo :o (wat ik toen heb betaald dan)
#71903
[quote="qyan"]

a 5 euro per kilo :o (wat ik toen heb betaald dan)
[/quote]

weet het, heb er ook 1 keer (toen ik nog geen grote vriezer had en in tijdnood zat om naar Hoogvliet te rijden) gehaald.........................................
#71914
Op loop afstand:
-rodi
-ahv
-smuldier

Op 10min auto afstand energique
Op 20min auto afstand bibi
Op 40min auto afstand carnibest en bandit

Ik voer alleen bibi en carnibest aan zowel mijn honden als katten. Voor goed voer moet je nou eenmaal wat overhebben ;). Het liefst zou ik toch eens Bandit willen proberen vanwege het biologische vlees, maar het is te duur om uitsluitend te voeren :(.

Groetjes Rosita
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door