Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door liessie
#715989
Ik ben op zoek geweest naar eendagskuikens en ander barfvoer in de buurt van Wageningen.

Ik heb inmiddels wel een adres in Ede gevonden, alleen daar kan ik geen eendagskuikens vinden in de bestellijsten.

Heeft iemand misschien nog een optie voor me?
#716109
Yep, dat is hem. Zeg maar tegen de eigenaar (Gert) dat je gaat barfen met je kat. Hij staat er zeer sympathiek tegenover, zijn eigen bullterrier eet ook vers met af en toe een door mij aangeleverde plak geitenribben, of lap pens of kopvlees  ;D
#716688
Volgens mij kun je ze ook bestellen bij de Carnibestdistributeur in Ede. Ik was daar een keer om cb af te halen en zag ik de diepvries grote zakken met gele pluisjes (eendagskuikens dus) liggen.
#716731
Riek schreef: Volgens mij kun je ze ook bestellen bij de Carnibestdistributeur in Ede. Ik was daar een keer om cb af te halen en zag ik de diepvries grote zakken met gele pluisjes (eendagskuikens dus) liggen.
Nou, da's ook een goed idee! Misschien goedkoper dan bij Gert, die verkoopt alleen kleine verpakkingen. Maar ik zou eerst ff proberen of je kat het überhaupt te pruimen vindt, anders zit je straks met kilo's kuikens die hij niet moet ;D
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door