Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#714706
Gatverdarrie, zo kom je nooit bij de DA, en zo twee keer per week.

Sunday piept de hele middag al als hij overeind komt. Ik heb hem al een paar keer Traumeel gegeven, en een kinderparacetamol, maar hij wordt met het uur beroerder  :-\

Hij beeft als een rietje.....ik denk dat hij behoorlijk pijn heeft :-\

Ik ga de DA bellen want ik vertrouw het voor geen meter. Denk zelf dat het wat in zijn onderrug is, maar ik wil in elk geval even een goede pijnstiller voor hem


Zuht....wat een ellende als je beessie ziek is  :-\

edit: ik moet er om 16:00 uur zijn 
Laatst gewijzigd door Femke op wo 28 feb 2007, 19:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Femke
#714826
Lizzy schreef: Gatverdamme Fem :(. Mij klinkt het als een zenuwbeklemming in de rug.
yep, dat dacht ik ook al. Hij heeft een spuit gehad tegen de pijn en zwelling, en hij is er wel hard van opgeknapt. Volgens de DA was het inderdaad zijn onderrug, maar hij piepte ook als hij de nek heen en weer bewoog.
Ik hoop maar, dat hij ongelukkig van de trap af gekomen is ofzo, en dat ik nog niet echt aan artrose of spondylose hoef te denken  :-X

Afwachten maar, eerst een paar dagen pijnstillers en als het dan niet over is ga ik foto's laten maken.
Ik ben blij dat hij in elk geval niet meer zo ligt te beven, want dat was echt een naar gezicht.

Hij ligt nu lekker onder een dekentje in zijn mand  :-* :-*
Door Femke
#714880
getver, dit vind ik echt zielig.....lag hij net zo lekker te slapen, wordt hij wakker omdat hij misselijk is. Hij komt dus piepend in de benen omdat hij moet braken.

Bah, dit vind ik echt sneu.....kan me voorstellen dat hij net zo lekker lag  :'(
Door Lizzy
#714965
Femke schreef: getver, dit vind ik echt zielig.....lag hij net zo lekker te slapen, wordt hij wakker omdat hij misselijk is. Hij komt dus piepend in de benen omdat hij moet braken.

Bah, dit vind ik echt sneu.....kan me voorstellen dat hij net zo lekker lag  :'(
Ach gatsie :(. Zal het van de pijnstillers komen? Die hebben nogal bijwerkingen en vooral op maag/darm.... Sterkte met je lieve ventje :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door