Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door ElinevKa
#7131
allebei mijn honden hebben de laatste paar weken iets geks- vreten opeens drollen!! eerst de een uit de kattenbak (getsie) en een HELE vieze drol op straat..

en gisteren (en vanochtend) zowaar de andere!

ik heb nu spinazie gekocht om door de bibi te doen- zou dat helpen ? en waar zou dat anders op kunnen duiden?
Door yalla
#7132
Het kan helpen. Het kan een tekort zijn aan een belangrijk stofje wat in groente zit. Je kunt kijken of het helpt en eventueel eens een Fytomix tussendoor geven. Bij mijn honden helpt het wel. Poep eten ze niet meer; gras wel.
Door Ink
#7134
Kan 1 van jullie mij vertellen dan wat er precies in die Fytomix zit?
Door tieneke
#7135
Hoi Ink de maaginhoud van lammeren zit erin,en stinken dat het doet!
Van minder val je al flauw :D
Maar Kobus vindt het een partij lekker :P
Door Lupa
#7136
Het stinkt zo erg dat mijn man weigert dat te geven! ;D
Door tieneke
#7137
Heb je het wel eens aan je handen gehad dan!
Een echtscheiding is het gevolg  ;D ;D ;D
Door Lupa
#7138
Als ik dat spul geef heb ik 2 boterham zakkjes als handschoenen aan, en de verpakking gaat ook in een zak de vuilnisbak in.
Dat de honden dat zo smakelijk kunnen eten :P
Nou ik denk dat hij alle testen doorstaan heeft(of ik) visafval Fytomix lammerennekken en kippenlevers en hij is er nog ;D hij houd heel veel van me(of van mijn honden) :-/
Door ElinevKa
#7139
ik geef ze 1x per week fytomix..zou dat dan opeens niet genoeg zijn?
nouja-de eerste spinazie is er doorheen en ze aten het allebei (de een met meer smaak dan de ander).
fytomix -ik was gewaarschuwd voor de geur en ik moet zeggen dat het mij iedere keer wel weer meevalt.

echt boerderijgeur zeggen ze he..
op de bibisite kan je zien wat er allemaal inzit.
Door Nelly
#7140
Hoi, die van mij krijgen elke dag een beetje fytomix (5oogr. over 2 dagen en 2 honden verdeeld, dus zo'n 125 gr. per dag, alleen krijgt de reu wat meer dan de teef, hij is zo'n 10 kg. zwaarder). De reuk vind ik wel meevallen, lijkt een beetje op penslucht, en dat vind ik ook niet echt stinken. Ik ruik liever boerderij-lucht dan chemische fabriek- of uitlaatgas-lucht! ::)
Poep eten deden ze bij mij eerder ook weleens, maar nu niet meer, heel af en toe nog wat gras, dus ik denk dat de fyto wel helpt :). In ieder geval krijgen ze er een hele stevige ontlasting van. Ashley (de reu) heeft altijd heel gevoelige ingewanden gehad, als hij iets at wat hij niet gewend was... gelijk aan de slinger :o. Nu hij dagelijks z'n fyto krijgt kan ik hem dingen voeren die hij nooit eerder heeft gehad en zonder problemen :D
Groetjes, Nelly :)
Door diana
#7141
nou...ik heb de kruidenmix, van carnibest.
vindt het heel veel erger stinken dan de fyto van bibi, maar ook dit vinden ze geweldig.
Door Mari-anne
#7142
nou...ik heb de kruidenmix, van carnibest.
vindt het heel veel erger stinken dan de fyto van bibi, maar ook dit vinden ze geweldig.
Diana
Heeft de kruidenmix van carni dezelfde werking als de fyto van bibi.
Sorry voor de vraag maar ik heb er nog niet eerder van gehoord.
Groet marianne
Door diana
#7143
ja, het heet alleen anders en er zitten ook geen toegevoegde olieen o.i.d in.
als je wil weten wat het precis is;
paul weet het wel of ff naar corine/carnibest mailen.
maar dat het stinkt is zeker.
en errug !!!
Door Angelique
#7144
ja, het heet alleen anders en er zitten ook geen toegevoegde olieen o.i.d in.
als je wil weten wat het precis is;
paul weet het wel of ff naar corine/carnibest mailen.
maar dat het stinkt is zeker.
en errug !!!
Er zit niets bij in, het is puur maaginhoud, dus alleen maar grassen. Boekmaag geloof ik, maar dat zal ik even na vragen ???
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door