Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door java
#713872
Heeft iemand ervaring mee:

Gelatinaat van Primeval -revolutionair middel tegen artrose bij honden.

Het blijkt ook goed te zijn voor drachtige teven - de vacht en verwondingen !!!??

gr. Will
Gebruikersavatar
Door Angelique
#713875
Voor de artrose werkt het hier prima, zo ook bij blessures. Drachtige teven krijgen hier geen aparte supplementen dus daar kan ik niks over zeggen, maarja, wat zou je ervan moeten zeggen want wel of geen resultaat lijkt me bij drachtige teven niet meetbaar.
De oudjes hier met artrose lopen al jaren prima op de Primeval.
Door K@rin
#713920
Ik geef het mijn oudere Pyrs en die hebben nu beduidend minder last van "startstijfheid"
Ik heb het mijn dragende teef NIET gegeven, maar SHANAY krijgt het nu NA de geboorte wel 3x per dag door haar eten heen.
Ik geef het haar in de hoop een eventuele eclampsie te voorkomen.
Ik bestel de 2 kg (emmer)verpakking bij: http://www.jordenshippo.nl/estore/index ... taal_ID=NL

Die is in verhouding een stuk goedkoper dan de 500 gram verpakkingen.
Die hebben een goede prijs en daarbij betaal je géén verzendkosten.
Misschien kun je met iemand "samen" doen.
Door Lil
#714095
Tegen verzendkosten mag je het laaste restje uit mijn pak proberen, het helpt hier dus echt totaal niet en het is een dure grap  >:( >:(
Wat wel goed helpt is dat ik meer zalmolie en groene lipmossel geef.
Gebruikersavatar
Door *Remy*
#714472
Lil schreef: Tegen verzendkosten mag je het laaste restje uit mijn pak proberen, het helpt hier dus echt totaal niet en het is een dure grap  >:( >:(
hetzelfde hier; erg duur en helemaal geen effect op HD atrose en spondylose.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door