Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door bumper
#709861
Ik heb Bumper net een panharing gegeven en die vond hij heerlijk.Maar hoe vaak mag ik nu vis geven bij kvv.En als het nu goed gaat met panharing en sardientjes mag ik dan ook een viskop geven.

Gr Jolande
Door Bullmastiff gek
#709946
Ik weet het niet helemaal zeker maar volgens mij mag je dat gewoon geven, viskoppen.
Door Jojo
#710004
Jahoor viskoppen mag ook best, gewoon 1 keer in de week :D
Door tieneke
#710084
Hier staat er 1 keer per week een vette vismaaltijd op het menu.
Door bumper
#710536
Oke bedankt.Dan krijgt Bumper vanaf nu 1x in de week vis.

Gr Jolande
Door tieneke
#710538
[quote="bumper"]
Oke bedankt.Dan krijgt Bumper vanaf nu 1x in de week vis.

Gr Jolande
[/quote]
Zal ie blij mee zijn  :P
Door Nelly
#710547
Nou, heb het die van mij eens aangeboden, ze aten het, maar met lange tanden (de katten zijn er trouwens ook niet dol op). Wedden dat als er een keer een koi uit de vijver springt dat hij met schub en vin verslonden wordt?
Door Danny
#711717
Nou ik het weekend een paar sardientjes gehaald voor Gina!
Dacht haar echt te verwennen, maar ze vond er niets aan.... ???
Pakte het visje even bij z'm staart maar verder deed ze er niets mee. Visje nog open gesneden, maar nee hoor. Ze vond er niets aan....
Nou ja over een tijdje nog maar eens proberen.
Door bumper
#713738
Nou ik heb Bumper net 3 sardientjes gegeven.En ook deze had hij zo op.Maar ik snij ze in stukken is dit eigenlijk nodig of moet ik ze heel geven?

Gr Jolande
Door java
#713740
Vandaag kregen mijn twee doggy's ook voor de eerste keer verse sardientjes. Had er twee uitgelegd voor iedere hond, dacht maar rustig beginnen. Nou Belle at met lange tanden er 1 1/2 op en Java liep met opgeheven staart van ... ben je helemaal van de pot gerukt...jak- bah.
Heb ze toen klein gesneden met een blikje sadientjes erdoor.....toen ging het er in als koek...rare beesten zijn het toch die honden !!!!
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#713990
[quote="bumper"]
Nou ik heb Bumper net 3 sardientjes gegeven.En ook deze had hij zo op.Maar ik snij ze in stukken is dit eigenlijk nodig of moet ik ze heel geven?

Gr Jolande
[/quote]

Je kan ze ook gewoon heel geven hoor. ;)
Door Danny
#714105
Ik had ze ook gewoon heel gegeven...maar ze moest er niets van hebben...
Nou ja dan niet. Zal het nog wel een keer proberen...doe ik hem door het vlees, eens kijke of ze het dan wel wil.
Door bumper
#714228
Dan geef ik ze volgende week heel.Kijken of hij ze dan ook zo naar binnen werkt. :)

Gr Jolande
Door bumper
#717538
Bumper had dus geen problemen met de hele visjes.Een paar keer kauwen en hap slik weg.
Door Danny
#717841
He wat leuk! Zal het volgende week nog eens proberen met Gina....
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door