Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door EstherVanPuck
#713083
Pffffhhh, het wordt nu toch wel wat 'vervelend'. Gisteren was ik ziekig thuis en werd gillend gek van Storm. Blijkbaar loopt er weer een loopse teef rond of ruikt de vorige nog altijd extreem lekker. Maar Storm kan dus NIET stilzitten en loopt van de tuindeur piepend naar de voordeur en dan naar de keuken om tegen het aanrecht op te springen en uit het raam te kijken. Ik negeer het, maar uiteindelijk gaat het piepen over in gapen en uiteindelijk begint hij keihard te huilen/joelen als een wolf. Tja, dan moet ik dus wel even ingrijpen, anders worden de buren niet gelukkig. En zo gaat dat maar door de hele dag.
Buiten trekt hij als een gek en de teef die dus al over haar loopsheid heen is, is niet veilig bij Storm. Hij bespringt haar echt!

Dus zit ik toch aan Prodier Geslachtsdrift te denken. Wat vinden jullie, is dat in deze goed voor hem of zijn de 'klachten' daar te licht voor?
Kan ik dat bij de DA halen of is het elders te verkrijgen, of kan ik het bijvoorbeeld alleen online verkrijgen??
Door Lizzy
#713084
Hier kun je o.a. Prodier krijgen: http://www.plaza33.eu/

Tja. Bij Brutus helpt het. Maar het helpt gewoon niet bij iedere hond. Kwestie van uitproberen dus. Je kunt hem er ook hop-capsules bijgeven. Die dempen de sexuele prikken. Hop zit ook in Rust Compositum van de Groene Os. En dat is wat ik Brutus erbij geef als Linga loops is.

Je weet nu gelijk hoe 'lollig' het is om een loopse teef IN huis te hebben, met een hitstige reu.... Tenminste, ik neem aan dat de beeldvorming er wel is ;D
Door EstherVanPuck
#713090
Lizzy schreef:
Je weet nu gelijk hoe 'lollig' het is om een loopse teef IN huis te hebben, met een hitstige reu.... Tenminste, ik neem aan dat de beeldvorming er wel is ;D
Thanx. En lach maar, het is best vermoeiend!!!! En ja....... ik kan er nu over meepraten. Arme jongen en arme ik/Mar.

Ben iig wel blij dat meneer gewoon zijn eetlust nog heeft.
Door Lizzy
#713095
EstherVanPuck schreef: Thanx. En lach maar, het is best vermoeiend!!!! En ja....... ik kan er nu over meepraten. Arme jongen en arme ik/Mar.

Ben iig wel blij dat meneer gewoon zijn eetlust nog heeft.
Ik weet er alles van hoor Esther. Heb net een loopse lola achter de rug en een ongecastreerde reu in huis die zich gedraagd alsof ie 3 is in plaats van bijna 11 ::). Brutus verliest zijn eetlust ook niet echt, hoewel hij wel minder enthousiast at. Maar goed, prodier en rust compositum hebben het dragelijk gemaakt. Denk ik. En ik heb zelf ook af en toe een hapje rust compositum genomen ;D
Door Eeffie
#713403
Ik haak meteen even in.
Werkt dat Prodier geslachtsdrift langdurig?
Ik las dat je het 3 weken toe moet dienen.......en dan?

Terry is nu in de jonge honden fase(16 maanden) en duikt op alles wat ie tegen komt. Reu of teef het maakt hem niet uit. Ook luistert hij dan niet meer.
Zou dat voor dit gedrag ook toepasbaar zijn of hoort dit gedrag gewoon bij het puberen?

groetjes Eef
Door Fynn
#713407
Eeffie schreef: Ik haak meteen even in.
Werkt dat Prodier geslachtsdrift langdurig?
Ik las dat je het 3 weken toe moet dienen.......en dan?

Terry is nu in de jonge honden fase(16 maanden) en duikt op alles wat ie tegen komt. Reu of teef het maakt hem niet uit. Ook luistert hij dan niet meer.
Zou dat voor dit gedrag ook toepasbaar zijn of hoort dit gedrag gewoon bij het puberen?

groetjes Eef
Hoi Eef
Ik heb een reu in de leeftijd van 18 maanden hij duikt niet op elke hond maar als er een loopse teef in de beurt is,en er is er altijd wel 1 loops.Dan loopt hij constant te klappertanden en te kwijlen en luisteren ho maar.Ook vertoond hij een beetje hanegedrag stoer doen en grommen naar andere reuen.
Heb ook wel eens lopen denken over prodier maar nog niet gebruikt.
Ik hoop dat het met perioden is een beetje pubertijd.
Ben wel benieuwd naar hoe anderen dit oplossen.

Groetjes Rian,Ijuba en Fynn
Door Eeffie
#713411
Fynn schreef: Hoi Eef
Ik heb een reu in de leeftijd van 18 maanden hij duikt niet op elke hond maar als er een loopse teef in de beurt is,en er is er altijd wel 1 loops.Dan loopt hij constant te klappertanden en te kwijlen en luisteren ho maar.Ook vertoond hij een beetje hanegedrag stoer doen en grommen naar andere reuen.
Heb ook wel eens lopen denken over prodier maar nog niet gebruikt.
Ik hoop dat het met perioden is een beetje pubertijd.
Ben wel benieuwd naar hoe anderen dit oplossen.

Groetjes Rian,Ijuba en Fynn
Nou dat gaat hier inderdaad hetzelfde!!
Klappertanden, kwijlen en zelfs bellen blazen van het schuim wat dan op z'n bek staat haha. Het rare is alleen dat het soms ineens over is en een paar weken later komt het weer terug. Ik wil hem er niet meteen voor castreren omdat ik denk dat het met puberen te maken heeft, maar als dit nog maanden aanhoudt....... :o
Door Lizzy
#713609
Jaaa, lekker herkenbaar allemaal. Troost je, dit gaat allemaal over als ze een jaar of 8 a 10 zijn ;D. Prodier geslachtsdrift heb ik in die periode ook regelmatig gebruikt. Ik gebruikte het drie weken, dan stopte ik en wachte ik op de volgende aanval. Dan ging ik het weer geven.
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#713614
Eeffie schreef: Klappertanden, kwijlen en zelfs bellen blazen van het schuim wat dan op z'n bek staat haha.
Dat doet Indy dus ook. Hij is dan ook niet meer terug te roepen. Laatst zat hij bijna in het busje van de hondenuitlaatservice, omdat daar een dame in zat die lekker rook.
Gelukkig heb ik in huis nog nooit wat aan hem gemerkt.

Esther sterkte!
Door Saskia C.
#713690
Ik geeft het nu al langere tijd achter elkaar. Soms minder ik dan weer een beetje en als hij dan weer meer last krijgt dan krijgt hij weer de normale dosis. Ik hoop dat hij er over heen groeit.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door