Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door tigger
#713342
Even een vraagje uit nieuwsgierigheid. Bij het zelf samenstellen wordt geadviseerd om zoveel mogelijk in vleessoorten te varieren. Geldt dit voor kvv ook?
Door tigger
#713353
ok duidelijk :) ;D.
Voordat Beau allergisch was kreeg hij voornamelijk 1 variant van cb of energique. Toen zijn allergie was vastgesteld ben ik hem alle varianten van cb gaan geven. Een beetje uit angst dat hij uiteindelijk ook een allergie voor een bepaalde vleessoort gaat krijgen. Ik houd het ook zo voor hem, voelt toch veel beter.
Door Bullmastiff gek
#713355
[quote="Vivian"]
ok duidelijk :) ;D.
Voordat Beau allergisch was kreeg hij voornamelijk 1 variant van cb of energique. Toen zijn allergie was vastgesteld ben ik hem alle varianten van cb gaan geven. Een beetje uit angst dat hij uiteindelijk ook een allergie voor een bepaalde vleessoort gaat krijgen. Ik houd het ook zo voor hem, voelt toch veel beter.

[/quote]

Prima zo,, als je meerdere merken kvv voert worden jijzelf en de hond niet zo afhankelijk van een merk.
Het kan altijd voorkomen dat een bepaald merk niet of nauwelijks te krijgen is,, en dan zit je!
Denk ook dat het voeren van verschillende merken Kvv de darmflora ten goede komt.
Dus lekker zo houden :D
Gebruikersavatar
Door Angelique
#713358
[quote="Bullmastiff gek"]
Prima zo,, als je meerdere merken kvv voert worden jijzelf en de hond niet zo afhankelijk van een merk.
Het kan altijd voorkomen dat een bepaald merk niet of nauwelijks te krijgen is,, en dan zit je!
Denk ook dat het voeren van verschillende merken Kvv de darmflora ten goede komt.
Dus lekker zo houden :D
[/quote]

Of dat iemand ineens denkt Afbeelding....laat ik dat eens veranderen of vernieuwen of toevoegen of weglaten. Gebruik je meerdere merken en/of smaken dan is het ook makkelijker er eentje te laten vervallen als die niet meer bevalt, of moeilijk te verkrijgen is.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door