Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door danou2004
#711302
Wie weet wat dit kan zijn?Dezi mijn kat houd al een tijdje niks binnen.Eerder dacht ik dat ze te gulzig was en dat het er daarom weer uit kwam maar nu ik kleinere porties geef doet ze het ook nog.Ze krijgen hier een combi van s,morgens brokjes en s,avonds vlees.Ik heb nog nooit katten op barf gehad omdat dit mijn eerste katten zijn sinds ik op mezelf woon.Ze blijft alles eruit gooien en soms vind ik ook gewoon een plas witte slijm (doorzichtig).Heeft iemand daar een verklaring voor?is het misschien dat er ineens een nieuwe hond is waar ze aan moet wennen?Mijn andere 2 zijn zo bang dat ze niet naar beneden komen of meteen weer wegduiken.Misschien spanning ofzo?vind het zo zielig want junior is net weer een beetje opgeknapt en nu begint dezi.
Door Lizzy
#711336
Ik zou hier dus ook zeker mee naar de DA gaan. Het kan duiden op een verstopping. Heeft ze nog wel normale ontlasting? Braakt ze alles uit? In ieder geval: sowieso mee naar de DA!
Door Mevroi Kruim
#711499
Mee eens, geval voor de dierenarts.
Het kan met de schildklier te maken hebben, of met de nieren, en daar moet je gewoon snel bij zijn. En een verstopping ook natuurlijk.
Door danou2004
#711503
Morgen bel ik meteen. ik hou haar vannacht even apart van de anderen want ze gaan alle 3 op dezelfde bak en dan kun je niet echt zien wie wat doet maar alle keutels die ik zie zijn goed.Ze drinkt ook goed en is nog steeds erg speels dus daar mankeert niks aan maar je weet het nooit met dieren we hebben afgelopen najaar onze pers ook plotseling in moeten laten slapen zo van de een op andere dag kreeg hij pijn en voor we het wisten was hij niet meer  :'(
Door danou2004
#712937
Ondertussen ben ik bij de da geweest en wat blijkt? ze mankeert niks!ze is kerngezond!snap er niks van de enige verklaring die hij kon geven is dat de voeding misschien te zwaar viel.(brokjes die ze nog kreeg)
Gister expres geen brokken neer gezet maar vers en ja hoor alles bleef binnen.En vanmorgen was ik nog wat duf en er totaal niet bij dus ik zette weer brokjes neer en even later lag het er weer dus heel snel vers neergezet voordat ik weg ging en toen ik thuis kwam was alles nog schoon  :) dus ook voor de katten geen brokjes meer
Door *Robin*
#713038
Toch goed van je katje dat ze zelf aangeeft wat het beste voor d'r is ;)
Fijn dat je weet waar het aan ligt en natuurlijk helemaal fijn om te weten dat ze kerngezond is  :thumbup:
Door danou2004
#713043
echt wel!het is gewoon een raar beest maar het is wel mijn schat een echte knuffelkat  :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door