Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Pauline
#712549
Had voor Eddie palingfilet gekocht, maar hij vindt het niet lekker.... :( :( :( Te taai......

Kan ik er kleine stukjes van aan Joep en Joris voeren?
Door senadance
#712584
Pauline schreef: Had voor Eddie palingfilet gekocht, maar hij vindt het niet lekker.... :( :( :( Te taai......

Kan ik er kleine stukjes van aan Joep en Joris voeren?
taai???

vast geen goeie paling geweest, ik zou zeggen , de honnie,s.......
volgens mij kan het geen kwaad toch?? of iemand een andere mening?
ik heb er niet zo,n verstand van. ::)
Door 202Spots
#712663
tieneke schreef: Gewoon geven buiten het vel wat gerookt is.
Ik wilde ook schrijven dat je geen gerookte vellen moet geven,maar teen las ik het beter en zag dat 't palingfilet was.
Gefileerd is al zonder vel toch? ;)

(Als de honden 't niet lusten dan mag je 't ook naar mij sturen hoor!!)
Door tieneke
#712666
202spots schreef: Ik wilde ook schrijven dat je geen gerookte vellen moet geven,maar teen las ik het beter en zag dat 't palingfilet was.
Gefileerd is al zonder vel toch? ;)
Ja  :-[ ;D
Door roefus
#712667
Omdat mijn honden geen rauwe vis lusten (ook niet na herhaalde pogingen) kook ik de zalmmoten en geef vis uit blik.
Af en toe krijgen ze ook een stuk (gerookte) makreel-filet ofzo.
Ik denk niet dat dat kwaad kan.
Door tieneke
#712682
roefus schreef: Omdat mijn honden geen rauwe vis lusten (ook niet na herhaalde pogingen) kook ik de zalmmoten en geef vis uit blik.
Af en toe krijgen ze ook een stuk (gerookte) makreel-filet ofzo.
Ik denk niet dat dat kwaad kan.
Hier krijgen ze ook wel eens een mootje gerookte makreelfilet,dan is het vissie net iets te groot voor mij en hebben de Nollebakkers mazzel... :P
Door roefus
#712684
tieneke schreef: Hier krijgen ze ook wel eens een mootje gerookte makreelfilet,dan is het vissie net iets te groot voor mij en hebben de Nollebakkers mazzel... :P
Ja...hier ook, en dan vinden ze het LEKKER.
Maar (vorige week nog geprobeerd): twee verse zalmforellen...netjes in stukjes geprakt en door het ándere vlees..
Nou, laten ze dus de hele zooi staan.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#712688
Nou ik ga het met beleid voeren, want onze Joepiedepoepie heeft nogal makkelijk diarree als iets te vet is.... :( :( :(

Maar goed.... ik probeer het en we zien wel! Denk wel dat zij het lekker vinden, beter dan die ondankbare Eddie! >:( >:( >:(

Hmmpfffff taai! Verwende poepzak! :-X ;D ;D ;D ;D ;D

Hij had wel gelijk, het is echt walgelijk taai.......
Door tieneke
#712773
roefus schreef: Ja...hier ook, en dan vinden ze het LEKKER.
Maar (vorige week nog geprobeerd): twee verse zalmforellen...netjes in stukjes geprakt en door het ándere vlees..
Nou, laten ze dus de hele zooi staan.

Hier vreten ze gelukkig echt alle soorten vis,in het begin vonden ze het ook maar zozo.
Door tieneke
#712783
Pauline schreef: Denk wel dat zij het lekker vinden, beter dan die ondankbare Eddie! >:( >:( >:(

Hmmpfffff taai! Verwende poepzak! :-X ;D ;D ;D ;D ;D
;D ;D ;D ;D
zet hem een week op water en brood
Gebruikersavatar
Door Pauline
#712807
tieneke schreef: ;D ;D ;D ;D
zet hem een week op water en brood
Kan niet!!!! Hij mag geen koolhydraten en alleen water..... denkt dat ie dat niet overleeffd! :-X Enne... missen wil ik hem echt nog niet! :-*
Door tieneke
#712814
Pauline schreef: Kan niet!!!! Hij mag geen koolhydraten en alleen water..... denkt dat ie dat niet overleeffd! :-X Enne... missen wil ik hem echt nog niet! :-*
;D ;D heeft hij mazzel  ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Pauline
#712884
De paling was een groot succes. Zelfs schrokop Joep heeft de stukjes paling 1 voor 1 aangepast en werkelijk geproefd! ;D ;D ;D

Nou maar ff afwachten hoe het met zijn ontlasting gaat..... Voor morgen ligt er nog een stukje! :P
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door