Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door maja
#711924
ik lees hier veel over het doorprikken van een visolie capsule , waarom is dit?
ik geef ze het altijd zo in de bek ,  de een bijt hem door de andere slikt hem heel door
er staat trouwens op de verpakking heel doorslikken niet doorbijten
dus lijkt mij het voor honden  ook geen probleem toch of wel soms
capsule gaat toch wel kapot daarbinnen neem ik aan
vind het namelijk  lastig om die dingen door te prikken .
Door maja
#711933
Lizzy schreef: Nee hoor, je hoeft ze niet door te prikken! Ik heb alleen 1 hond die vertikt het om zo'n capsule op te eten. Die van haar knip ik in met een schaar.
oke bedankt Lizzy, dan weet ik dat ik zo door kan gaan met het zo te geven .
Door maja
#711937
tieneke schreef: Hier laten ze de capsules mooi liggen dus knijp ik ze maar uit over de groentenmix.
nou die van mij komen al aanhollen als ze het potje horen , dus ik bof
hier lusten ze alles ze pakken het zo uit mijn hand.
Door Chaos
#712396
Eentje hier vreet zo'n capsule zo naar binnen, voor de ander moest ik hem altijd inprikken omdat hij hem anders weer uitspuugde. Na het inprikken zit de visoliesmaak ook aan de buitenkant en vrat hij hem wel.
Inmiddels heeft hij denk ik de link gelegd tussen smaak capsule => doorbijten => smaak visolie, lekker :)
En nu hoef ik ze niet meer in te prikken
Marlies
Laatst gewijzigd door Chaos op di 20 feb 2007, 08:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Boefke
#712426
Chaos schreef:Inmiddels heeft hij denk ik de link gelegd tussen smaak capsule => doorbijten => smaak visolie, lekker :)
En nu hoef ik ze niet meer in te prikken
Marlies
Ik stopte die van Boef altijd weg in zijn eten, maar heb hem er gisteren eens zo een gegeven, en idd, hap, kauw en slik ;D
Door mr potato
#748079
hallo,

waar kan ik visolie (geen capsule maar kleine fles) kopen in Nederland? ook op het internet is goed. ik wil gaag 100% natuurvisolie, met geen soya of conserveringsmiddel.

ik spreek alleen een beetjie Nederlands, dus schrijven simpel alstublieft !!! ;)

dank u wel !

Valeria & Luna
Laatst gewijzigd door mr potato op di 24 apr 2007, 16:49, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door