Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door danou2004
#711824
[quote="Tinker"]
Zoveel als je maar te pakken kan krijgen in jouw omgeving.Dus Duck,Energique,Rodi,Carnibest enz.Maar ik begrijp natuurlijk wel dat de meeste merken erg duur zijn om te voeren aan zo'n enorme grote hond.Het schijnt dat smuldier meer smaken heeft van compleet maar die heb ik nog nooit in de winkel gezien,misschien als je het aan huis laat bezorgen door Smuldier zelf?
[/quote]Van smuldier heb ik pens, compleet, kip en vlees in de vriezer meer is er hier niet van te krijgen.Is het handig om er rodi bij te geven?die hebben ook met groente erin of word het dan te lastig door de verschillende merken
Gebruikersavatar
Door Angelique
#711832
Bij de Jumper in Stadskanaal hebben ze ook AHV, dus dan heb je alweer een voordelig smaakje erbij.
Door danou2004
#711838
[quote="Angelique"]
Bij de Jumper in Stadskanaal hebben ze ook AHV, dus dan heb je alweer een voordelig smaakje erbij.
[/quote]En dat is??woon in stadskanaal dus ben er zo dat scheelt weer!
Door danou2004
#711842
Heb de site al gevonden stond gewoon een stukje hierboven  ::) ziet er goed uit ga straks gelijk even heen want zie er erg veel staan wat ik nog niet in de vriezer heb
Gebruikersavatar
Door Angelique
#711877
[quote="danou2004"]
En dat is??woon in stadskanaal dus ben er zo dat scheelt weer!
[/quote]

Als je maar wel wat voor "mijn" pupje laat liggen ;D ;D
Door danou2004
#711879
[quote="Malamoods"]
Jumper is een dierenspeciaalzaak en AHV is een kvv merk.

Rachel.
[/quote]jumper ken ik daar ga ik geregeld heen alleen ahv kende ik nog niet
Door danou2004
#711883
[quote="Angelique"]
Als je maar wel wat voor "mijn" pupje laat liggen ;D ;D
[/quote]Ze hebben alleen maar pens  :( heb er speciaal naar gevraagd maar hebben ze niet op voorraad moet apart besteld worden.De pens is daar 1,40 per pakje alleen weet ik niet hoeveel dat erin een pakje zit.(vergeten te vragen)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#711896
[quote="danou2004"]
Ze hebben alleen maar pens  :( heb er speciaal naar gevraagd maar hebben ze niet op voorraad moet apart besteld worden.De pens is daar 1,40 per pakje alleen weet ik niet hoeveel dat erin een pakje zit.(vergeten te vragen)
[/quote]

Raar, pupmensen van mij halen daar de ahv pens/vlees compleet en betalen daar iets van 0,99 per 500 gram voor. de losse barfdingetjs zal hij misschien niet op voorraad hebben, misschien is dat het.
Door tieneke
#711905
[quote="danou2004"]
Die eet nog die puppybrokken van de fokker maar daar wil ik vanaf en net als danou vers geven.Die kleffe stinkdrollen vind ik maar niks want die worden steeds groter  :o
[/quote]
Waarom heb je niet meteen vers gegeven?  :-\
Brokken met zo'n zwaar ras geeft alleen maar ellende buiten al de gifzooi wat zich lekker ophoopt.
Nu is zijn darmflora nog in de volle ontwikkeling.
Door danou2004
#711908
[quote="Angelique"]
Raar, pupmensen van mij halen daar de ahv pens/vlees compleet en betalen daar iets van 0,99 per 500 gram voor. de losse barfdingetjs zal hij misschien niet op voorraad hebben, misschien is dat het.
[/quote]Ik snap er ook niks van heb het duidelijk uitgelegd.Het was een vrouw die me geholpen heeft hij zelf was er volgens mij niet.Vraag het hem zelf nog wel een keer misschien dat het dan wel goed komt
Door Bullmastiff gek
#711926
Hoi

Ik zou je pup direct over zetten op Kvv, en de brokken wegsmijten ;) ;)
Kwa hoeveelheid zou ik ongeveer tussen de 40 en 50 gram per kg lichaamsgewicht aanhouden.
Als ie kwa gewicht aankomt zou ik in het begin wel de grammen opvoeren, dus als ie zeg maar 20 kilo is of zo voer je ongeveer 900 gram. Tot ie een jaar is en dan breng je het terug naar ongeveer 20 a 25 gram per kg lichaamsgewicht, De pup groeit en heeft een hoop energie nodig.

Hou het gewoon in de gaten en weeg hem elke twee weken even ofzo.
En voer inderdaad gewoon met je ogen. :D
Kwa merken zou ik zeker afwisselen, is goed voor de darmflora en je voorkomt ermee dat het lijf toch teveel aan een soort voer went. Is ook alleen maar makkelijk want dan word je niet afhankelijk van een merk.
Ik voer Mack Smul en daar doe ik dan meestal een of twee schijven duck doorheen,in Mack zijn geval word daardoor zijn ontlasting iets droger,, want de slimmert staat nogal eens in zijn eigen drol  als ie afgeleid word door een eend ofzo. :D
En ik pak dan zowel de enkel voudige als de compleet versie van Smul.
Runner krijgen ze hier ook wel eens, evenals Carnibest en Ahv-Breda.

Ik hoop dat het je niet duizeld van alle merken ,, Maar ik weet nog wel dat ik in het begin echt alles las en ook heel veel heb gevraagd, om er wijzer van te worden. En je hebt trouwens een heerlijk puppekind :-* :-*
Door danou2004
#712157
Nou vanavond was het dan zover...bruno kreeg kvv en mn mannetje mocht het zelf aanschouwen.Je had hem moeten zien kijken!zegt ie ineens: maar normaal heeft hij zn bak nooit zo snel leeg!nee dat klopt snap je nu waarom kvv en barf?het is lekkerder en gezonder het is gewoon veel beter...dus vanaf vandaag is bruno ook op de kvv en dan ga ik hier nog even bijlezen en vragen als het nodig is.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#712176
[quote="danou2004"]
Lief he?kan me ook niet meer voorstellen dat er een dag is geweest zonder hem...heb hem net nog even gewogen maar is is al 8 kilo!ik dacht rond de 7  ???
[/quote]

Dat zou inhouden dat hij in 12 dagen bijna 3 kilo is gegroeid. Lijkt me niet echt gezond....met dank aan de pupbrokken :-X
Door danou2004
#712181
[quote="Angelique"]
Dat zou inhouden dat hij in 12 dagen bijna 3 kilo is gegroeid. Lijkt me niet echt gezond....met dank aan de pupbrokken :-X
[/quote]klopt hij groeit echt heel erg.maar dat zal hoop ik vanaf nu anders gaan
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door