Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Cathy
#710289
Kan iemand mij vertellen wat er in Kivo compleet vlees zit , op de site wordt ik niet veel wijzer , daar staat graan , maar wat voor graan , en wat voor vlees  misschien een vraag voor iemand die het in huis heeft , wat staat er op de verpakking ??

En zijn er mensen die ervaring hebben met Kivo vis compleet ?

Gr Jet
Door Danielle
#710509
er staat niets op de verpakking, wel op de doos, maar ook alleen vlees, granen en groenten. Qua vlees zit er in ieder geval kip + karkassen in.
Ik zou gewoon even bellen of mailen met ze, de man is heel erg open over alles. Als ik ernaar toe ga om te halen, dan is hij vaak ook bezig met maken en kun je gewoon meekijken wat en hoe hij het doet.

Ik voer hier al geruime tijd zowel de "gewone" als de compleet versie met vis (paling) zonder problemen.
Door Cathy
#710624
Weet inmiddels dat er bietenpulp in zit , ongeveer 10 gram per kilo voer .

Paling kost toch een vermogen  :o

Gr Jet.
Laatst gewijzigd door Cathy op vr 16 feb 2007, 20:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Bullmastiff gek
#710628
[quote="Cathy"]
Weet inmiddels dat er bietenpulp in zit , ongeveer 10 gram per kilo voer .

Paling kost toch een vermogen  :o

Gr Jet.
[/quote]
Dat klopt, ik wist ook al dat er bietenpulp inzit.
we hebben dat rechtstreeks aan hun gevraagd, vind het wel fair dat ze het gewoon zeggen.
Door Danielle
#710686
[quote="Cathy"]
Weet inmiddels dat er bietenpulp in zit , ongeveer 10 gram per kilo voer .

Paling kost toch een vermogen  :o

Gr Jet.
[/quote]

Het zijn de vellen/huiden van de paling die er doorheen gaan. Oftewel, ik eet lekker een palingfiletje en mijn honden eten de vellen. Toch handig hoor, om gewoon lekker te gaan kijken als hij het maakt.
Door tieneke
#711289
[quote="Danielle"]
Het zijn de vellen/huiden van de paling die er doorheen gaan. Oftewel, ik eet lekker een palingfiletje en mijn honden eten de vellen. Toch handig hoor, om gewoon lekker te gaan kijken als hij het maakt.
[/quote]
Vind ik niet echt gezond vellen....loze vulling.
Door judith1967
#711373
Heb mijn hond ook eventjes Kivo gevoerd.De kip en de vis versie
Mijn hond vond ze lekker,maar ik vond het echt vies eruitzien,zowel de visvariatie aks de kip(vond ze allebei erg stinken).Ik geef het niet meer.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#711486
als iem. benieuwd is naar kivo, bel die man dan op
Hij vertelt je alles wat erin zit.
En dat stinken vindt ik wel meevallen als ik barf moet ik zeggen dat ook niet alles lekker ruik.Het ziet er ook beter uit dan een geitekop o.i.d
Het is daar erg druk en die man werkt zich een slag in de rondte, hij maakt voeding zelfs voor fokkers in Amerika en weet ik veel waar allemaal.
Mijn honden eten het met zeer veel liefde en smaak en als je afwisselt met barf en andere kvv komen ze naar mij  inziens niets te kort.
ze hebben bij kivo ook enkelvoudige voeding alsmede barfprodukten waar hij ook erg enthousiast over is.
Je kan daar ook strotten, kopvlees, pens, kippenekken enz halen.
Het is nog altijd beter dan je honden enkel op brokken te zetten toch?!
Door Audrina
#711965
[quote="Lizzy"]
Bietenpulp in verse/rauwe voeding? Wat doet bietenpulp daar in dan?
[/quote]

Voor de vezels. Hebben honden nodig volgens hem (hem = die meneer van Kivo waarvan ik de naam alweer kwijt ben  :-[ ). Heb het per e-mail gevraagd of er bietenpulp in Kivo zat en het antwoord was dus "ja, omdat honden vezels nodig hebben".

Okay, vezels hebben ze idd nodig, maar absoluut niet in de vorm van bietenpulp, ook niet een heel klein beetje.  ;)
Laatst gewijzigd door Audrina op ma 19 feb 2007, 15:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Audrina
#711977
[quote="Tinker"]
Nou ja 10 gram per 1000 gram zal ook wel niet zo erg zijn. ;) ;D
[/quote]

Het is ook niet zo heel erg, maar het hoort gewoon niet thuis in een kvv.  ;)
Door Bullmastiff gek
#711978
[quote="Audrina"]
Voor de vezels. Hebben honden nodig volgens hem (hem = die meneer van Kivo waarvan ik de naam alweer kwijt ben  :-[ ). Heb het per e-mail gevraagd of er bietenpulp in Kivo zat en het antwoord was dus "ja, omdat honden vezels nodig hebben".

Okay, vezels hebben ze idd nodig, maar absoluut niet in de vorm van bietenpulp, ook niet een heel klein beetje.  ;)
[/quote]

Er begint me een lampje te branden,,, Kivo bietenpulp,,, DHF?
Grappig dan ken ik je ;)
Door Audrina
#711981
[quote="Bullmastiff gek"]
Er begint me een lampje te branden,,, Kivo bietenpulp,,, DHF?
Grappig dan ken ik je ;)
[/quote]

Kom je lekker snel achter.  :D  ;D  ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door