Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Carlijn
#710422
Hoi, ik weet niet zo goed waar dit te plaatsen, dus als het elders beter staat verplaats het dan maar.

Het gaat erom dat ik vanaf morgen met Morris weer op cursus (behendigheid) ga en ik in het verleden altijd getraind heb met de rodiworsten. Toen deed ik het met niemand samen en een weekje in de koelkast blijft het wel goed, maar nu ben ik alleen en vroeg me af of je rodiworst ook gewoon kan invriezen?
Dan hak ik zo'n worst in 5 stukken en ontdooi dan voor elke week een stuk.
Maar kan dit ?

Groetjes,
Carlijn
Door Carlijn
#710461
dank je wel voor de snelle reactie, dan ga ik zo maar even langs de dierenwinkel, mijn favoriete bezigheid  ::)
Door Danny
#710467
Ja ik kreeg dit advies ook van de week in de dierenwinkel....ik wilde de worst gebruiken voor in de kong!
Door tieneke
#710504
[quote="Lizzy"]
Ja, ik vries ze ook in. En dat gaat prima.
[/quote]
Geef jij Rodiworst?  :o
Door Lil
#710895
[quote="tieneke"]
Geef jij Rodiworst?  :o
[/quote]

Wist je dat niet? Heeft ze toch wel vaker geschreven. Trouwens ik geef heel weinig bagger ivm allergie, maar rodiworst is hier geen probleem.

Trouwens ik droog de worst ook vaker in jou droogmachine, ook dat gaat super.
Door tieneke
#710903
[quote="Lil"]
Wist je dat niet? Heeft ze toch wel vaker geschreven. Trouwens ik geef heel weinig bagger ivm allergie, maar rodiworst is hier geen probleem.

Trouwens ik droog de worst ook vaker in jou droogmachine, ook dat gaat super.
[/quote]
Nee wist ik niet  ;D  ;D
Lizzy en Rodiworst  :o ;D ;D
Door Lil
#710912
[quote="tieneke"]
Nee wist ik niet  ;D  ;D
Lizzy en Rodiworst  :o ;D ;D
[/quote]

Och gisteren ad ik friet en vanavond wordt het pizza, wat wil je anders met carnaval  ;D ;D ;D
Dus de beestjes vanochtend een blikje pedigree pur. Doen gezellig mee, enne junkfood smaakt het beste  ;)
Door tieneke
#710914
[quote="Lil"]
Och gisteren ad ik friet en vanavond wordt het pizza, wat wil je anders met carnaval  ;D ;D ;D
Dus de beestjes vanochtend een blikje pedigree pur. Doen gezellig mee, enne junkfood smaakt het beste  ;)
[/quote]
Ehhh..wij slaan effies over  ;D ;D
Door Truus
#710932
[quote="Lil"]
Och gisteren ad ik friet en vanavond wordt het pizza, wat wil je anders met carnaval  ;D ;D ;D
Dus de beestjes vanochtend een blikje pedigree pur. Doen gezellig mee, enne junkfood smaakt het beste  ;)
[/quote]
Ooal eten wij wel eens junkfood, dan nog krijgen mijn honden never nooit niet deze rommel. Soms eten ze nog beter dan wij doen ;D
Door tieneke
#710937
[quote="Truus"]
Ooal eten wij wel eens junkfood, dan nog krijgen mijn honden never nooit niet deze rommel. Soms eten ze nog beter dan wij doen ;D
[/quote]
Hier precies eender...de honden en katten eten vaak gezonder dan ons...echt errug  :-[ ;D ;D
Door Lizzy
#710965
Nouwwww, nu we het daar toch over hebben.... Ik heb de laatste Rodi-worst gegeven. Wat een troep! Ik had het in een plastic zakje gedaan en in mijn jas gedaan. Om mijn Lingaplinga te kunnen belonen met de jackpot (Linga is zo verwend, die vindt gedroogd vlees "normaal"). Dus ik vergeet het uit mijn jas te halen en twee dagen later kom ik de stukjes Rodi-worst weer tegen (ik heb diverse jassen en pas ze aan, aan het weer). Nu was de Rodi-worst alleen verrot. Bedorven. Vergaan. En er kwam een lucht af :o :o :o

Een rottende karper aan de kant van de sloot na 2 weken ruikt er heilig bij!

Ik moest direct denken aan het oudje, JdBL die schreef "gekookt vlees wordt rot. En groen. En goor. Terwijl rauw vlees rijp wordt". Ze heeft gelijk......
Door Carlijn
#710978
Ik geef de rodiworst dan ook alleen bij de trainig, vind en blijf het toch troep vinden maar andere lekkers om mee te belonen heb ik nog niet gevonden.
Gedroogd vlees of hij moet het niet of gaat uitgebreid staan kauwen op een inieminie stukje, dat werkt dus niet en op een stukje brood of kaas is hij zo dol dat hij niets aders meer doet dan tegen me op springen, hij word er iets te enthusiast van  :D
Rodi vind hij heerlijk maar kan zich nog net bedwingen om comando's op te volgen zonder de hele tijd met zijn neus in mijn zak te lopen.
Er zijn vast gezondeerdere beloningdingen, maar heb veel geprobeerd en dit werkt toch het beste. Dan maar één keer in de week zondigen  ;)
Door Truus
#711133
[quote="Lizzy"]
Nouwwww, nu we het daar toch over hebben.... Ik heb de laatste Rodi-worst gegeven. Wat een troep! Ik had het in een plastic zakje gedaan en in mijn jas gedaan. Om mijn Lingaplinga te kunnen belonen met de jackpot (Linga is zo verwend, die vindt gedroogd vlees "normaal"). Dus ik vergeet het uit mijn jas te halen en twee dagen later kom ik de stukjes Rodi-worst weer tegen (ik heb diverse jassen en pas ze aan, aan het weer). Nu was de Rodi-worst alleen verrot. Bedorven. Vergaan. En er kwam een lucht af :o :o :o

Een rottende karper aan de kant van de sloot na 2 weken ruikt er heilig bij!

Ik moest direct denken aan het oudje, JdBL die schreef "gekookt vlees wordt rot. En groen. En goor. Terwijl rauw vlees rijp wordt". Ze heeft gelijk......
[/quote]
Beter kun je het niet omschrijven :yucky:
Door tieneke
#711188
[quote="Lizzy"]
Nouwwww, nu we het daar toch over hebben.... Ik heb de laatste Rodi-worst gegeven. Wat een troep! Ik had het in een plastic zakje gedaan en in mijn jas gedaan. Om mijn Lingaplinga te kunnen belonen met de jackpot (Linga is zo verwend, die vindt gedroogd vlees "normaal"). Dus ik vergeet het uit mijn jas te halen en twee dagen later kom ik de stukjes Rodi-worst weer tegen (ik heb diverse jassen en pas ze aan, aan het weer). Nu was de Rodi-worst alleen verrot. Bedorven. Vergaan. En er kwam een lucht af :o :o :o

Een rottende karper aan de kant van de sloot na 2 weken ruikt er heilig bij!

Ik moest direct denken aan het oudje, JdBL die schreef "gekookt vlees wordt rot. En groen. En goor. Terwijl rauw vlees rijp wordt". Ze heeft gelijk......
[/quote]
Gelukkig...ik dacht al.......er valt weer met je te praten...over die vieze vunzige Rodiworst  ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door