Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Bullmastiff gek
#708674
Hoi

Wij voeren al geruime tijd uitsluitend Kvv aan onze honden,, ik voer afwisselende merken.
Nu kwam ik de laatste keer het voer Stawi tegen bij het tuincentrum.
Heb ik ff gezocht, en blijkt dat het van dezelfde fabrikant is als Smul.,, die ken ik want die voer ik ook regelmatig. Ik vraag me alleen af,, wat is het verschil met de Smul,, en wie kent het hier op het forum :D
Door Urs
#708718
Volgens mij is er geen verschil. De Stawi is hetzelfde als Smuldier. Stawi is het merk voor de dierenspeciaalzaken en smuldier het merk voor de supermarkten.
Door Lizzy
#709140
Ja, ik dacht ook dat het zo zat. Maar anders kun je een email sturen naar Smuldier. Dit is hun site: http://www.diervoeding.com. En ze geven volgens mij altijd keurig snel antwoord!
Door Dogshome
#709183
Is precies het zelfde voer in mij ogen, bij mij word netjes de Smuldier thuis bezorgd .
Een tijdje terug kreeg ik een paar pakjes Stawi erbij,
die lagen nog los in de auto.
En ik zag echt geen verschil,toen ik het gaf.
Maar misschien vergis ik me wel ;)
Door Bullmastiff gek
#709460
Ik zal nog eens goed kijken,, maar de Stawi die ik zag,,daar stond enkelvoudig volgens mij op.
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#709783
[quote="Bullmastiff gek"]
Ik zal nog eens goed kijken,, maar de Stawi die ik zag,,daar stond enkelvoudig volgens mij op.

[/quote]

Van Smuldier heb je ook enkelvoudige varianten. Oa kip, vlees en pens.
Door Bullmastiff gek
#709949
[quote="Sanyo"]
Van Smuldier heb je ook enkelvoudige varianten. Oa kip, vlees en pens.
[/quote]
Ik weet het van de Smul die geef ik af en toe wel eens als afwisseling of door zijn compleet heen.
Ze vinden hier de Hart lekker en de kip :D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door