Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door simplythedogs
#709395
Hallo,
zo langzaam wordt ik lastig  ;D maar ik ben er nog altijd niet helemaal uit  :-\
Mag ik ook nog eens vragen, of hier al iemand AHV Vlees/Pens compleet (of misschien een andere variatie van AHV) gebruikt heeft, en wat jullie er over denken ?
Eigenlijk ben ik namelijk een beetje bang van sommige versvlees merken. Ik herinner mij, dat wij ooit eens Duck gebruikt hebben en dat was na het ontdooien een soort half vloeibare brij en onze honden vonden dat maar niks  :-[
Weet misschien ook iemand, of er firma's zijn, waar je eventueel een staaltje kan opvragen ?

Groetjes en bedankt
Marion
Door webster
#709411
Hoi,
ik gebruik nu sinds 2 maanden AHV vlees-pens kompleet en we (honden en baas) zijn erg tevreden.Af en toe krijgen ze ook al vis ,kopvlees lappen pens en kippennekken. eind van de maand nog meer barf er bij en dan minder kvv.De ahv ziet er na ontdooien prima uit en grof gemalen geen brij.

Gr Ester
Gebruikersavatar
Door Angelique
#709413
Ik heb in het verleden AHV gebruikt en het is alles behalve een vloeibare brij. Het is zowieso wat grover gemalen dan doorgaans de schijfjes, dus dat scheelt ook in het blubberig worden.
Als je bij AHV in Breda zelf gaat halen is het meestal geen probleem om proefzakjes van de verschillende varianten mee te krijgen.
Door Bullmastiff gek
#709434
Jazeker ik ken het vrij goed,, de honden krijgen het hier met enige regelmaat.
Ben er erg tevreden over,, en het is ook lekker grof,, denk net zoiets als De Smul.
Ontlasting is ook goed ,, op de Ahv-Compleet.
Een prima Kvv voor een nette prijs :D :D
En de honden vinden het lekker,, ook niet onbelangrijk denk ik.
Door lyadeh
#709796
Onze honden hebben het  altijd met smaak gegeten.Een bleek allergisch te zijn en mag het niet meer.De andere hond heeft barf nodig=grotere stukken  vlees Hij verdraagt geen kvv meer.Ook geen andere merken..Jammer .....want het beviel prima.
Gebruikersavatar
Door *Monique
#709803
hier krijgen ze het ook af en toe. Niet als gehele maaltijd, maar meer voor de kruiden wat ze krijgen erdoor te mengen. Lamspens krijgen ze wel als gehele maaltijd. Vind het jammer dat de pens gemalen is. Had het liever in een stuk gehad. Maar dat wist ik toen nog niet.
Maar ze eten het goed :)
Door bumper
#709864
Hoi
Ik ben ook pas met kvv begonnen en Bumper krijgt geregeld ahv vlees/pens.Bevalt ons heel goed.

Gr Jolande
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door