Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door senadance
#709114
Hallo Barfers,,

ik heb gisteren zoals aan hem beloofd een berichtje met een up date over Boy naar Johan Vos gestuurd in Terneuzen.
Ik kreeg per direkt een telefoontje terug of ik wel onmiddelijk wilde stoppen met de extra vitamine geven, zoals de vitamine c de antioxidanten de a en D en ook??? de Hoksey druppels?/
Tja hij vertelde er was een nieuwe ontdeking dat al deze extra vitamines de Tumor zouden voeden.
Oke de vitamines heb ik maar stop gezet maar de druppels durf ik echt niet, wat zeggen jullie
hierover, iets bekend ???

liefs Sena
Door conleeuw
#709117
jeetje, het wordt jou ook niet makkelijk gemaakt zeg, ik kan jou helaas niet bijstaan met raad en advies, maar hoop toch dat jij snel info krijg waardoor het voor jou duidelijk wordt. Doe je zo stinkend jou best, en dan wordt je toch weer in twijfel gebracht. Sterkte ermee. en natuurlijk een  :-* voor Boy ;)
Door Cindy de Wolf
#709141
Nou, ze kunnen zoveel zeggen, tenslotte staat hij ook niet echt achter vers. Ik weet in ieder geval wel dat Maarten Terry nog maximaal 3 maanden gaf. En dat ik mede dankzij de Hoxsey nog steeds mijn meisje bij me hebt en sterker zelfs dat ze behoorlijk is verbeterd. Ze loopt nu gewoon weer zonder al teveel problemen dagelijks de lange wandelingen mee. En de Previcox heb ik af kunnen bouwen van 1 tablet naar 3 dagen 3/4 en 4 dagen 1/2. Ik zou dus op zeker niet stoppen. Als je het niet vertrouwd ga dan even googlen op Hoxsey. Dat zou genoeg moeten zeggen.
Door Erna
#709145
Vraag eens waar je dat na kunt lezen. Dan heb je in ieder geval de bron te pakken en kun je misschien zelf een besluit nemen.
Door Lizzy
#709159
Mij is hier niets over bekend. Maar ik zou, net als Erna, om de bron van dit verhaal vragen.
Door senadance
#709284
Hij had het over een congres in Amerika?/
Ik ga in ieder geval door met de Hosey en de vitamine E en D en de zalmolie

liefs Sena
Gebruikersavatar
Door Angelique
#709296
Zoals het nu bij Boy gaat zou voor mezelf denken "never change a winning team". Maarja, wat jij nu moet doen durf ik ook niet te zeggen.
Door *wendy*
#709307
Daar kom ik weer: doen waar jij je goed bij voelt.  ;)
De reden dat ik dit zeg is de volgende: als het einde voor Boy er eenmaal is zou je daarna je niet al teveel meer bezig moeten houden met...had ik maar dit, had ik maar dat.
Als je nu iets doet waarbij je je niet goed voelt, dan ga je straks bij anderen de "fouten" zoeken.

Tevens ga ik met Angelique d'r uitspraak mee  ;)

Tot slot wil ik zeggen/vragen: STEL dat Johan gelijk heeft en je stopt met wat hij zegt en het gaat dan slechter met Boy, maar hij zou wel langer leven.
Wat zie je "liever"...een gelukkige Boy zoals hij nu is, maar MISSCHIEN korter leeft of een ongelukkige Boy met een langere levensduur?

En vraag inderdaad om de resultaten of een verslag van het congress.
Door senadance
#709369
Oke, mensen, ik ga gewoon door met de Hoksey en de vitamine A en D
De c vitamine stop ik even ook de antioxidanten.
Hij heeft toch een maagvirusje opgelopen en dat schijnt wat ik hier lees te heersen.
Hij moet geen!! BIBI meer.
Alleen nog maar vlees, vis, kip, pens, hart enz. enz. groenteprut??ajasses...nou dan maar niet hoor Boy.
Lastig wel op het moment hij heeft twee hotspots, mischien is hij daar ook el een beetje hangerig van.
Ik heb de plekken kaalgeknipt en maak ze iedere keer schoon met Kamile.
Even nog afwachten anders ga ik morgen of op zijn laatst overmorgen even naar de DA.
Door Helen
#709399
senadance schreef: Oke, mensen, ik ga gewoon door met de Hoksey en de vitamine A en D
De c vitamine stop ik even ook de antioxidanten.
Hij heeft toch een maagvirusje opgelopen en dat schijnt wat ik hier lees te heersen.
Hij moet geen!! BIBI meer.
Alleen nog maar vlees, vis, kip, pens, hart enz. enz. groenteprut??ajasses...nou dan maar niet hoor Boy.
Lastig wel op het moment hij heeft twee hotspots, mischien is hij daar ook el een beetje hangerig van.
Ik heb de plekken kaalgeknipt en maak ze iedere keer schoon met Kamile.
Even nog afwachten anders ga ik morgen of op zijn laatst overmorgen even naar de DA.
Ik zou voordat je ook ergens mee stopt even met Tannetje overleggen.....
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door