Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Rianne145
#708637
Hallo,

Ik kan kwartels bestellen, nu vraag ik me alleen af of ze dat gaan eten. Ze eten met erg veel smaak eendagskuiken. Eigenlijk gaat alles er in wat ik ze voorzet. Hoe zijn jullie ervaringen met kwartels?
Door Mevroi Kruim
#708694
Nou en of! Met kop en al!
Ik krijg ze af en toe, helemaal kompleet met veren en ingewanden en al. Ik pluk ze grofweg, anders wordt het zo'n troep, en voer ze in flinke stukken gesneden, minus de darmen. Gaat met smaak naar binnen, ze worden er helemaal wild van!
Door Lizzy
#708760
Hier hangt het er vanaf. Wilde kwartels vindt geen enkel dier in huis te happen. Zelfs Linga (mijn hond) vindt wilde kwartels goor. Tamme kwartels gaan er in als ketelapper!
Door Rianne145
#708805
Hoi,

Het zijn volgens mij tamme kwartels (via een groothandelaar in o.a. kuikens).

Dus waarschijnlijk omdat ik er vanalles wel in krijg en helemaal kuikens, gaan de kwartels ook wel lukken. Ze hebben eigenlijk nog nooit iets echt geweigert. Alleen mijn kater houd niet zo van botten waar hij erg veel moeite voor moet doen.
Laatst gewijzigd door Rianne145 op di 13 feb 2007, 17:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Mevroi Kruim
#708841
Lizzy schreef: Hier hangt het er vanaf. Wilde kwartels vindt geen enkel dier in huis te happen. Zelfs Linga (mijn hond) vindt wilde kwartels goor. Tamme kwartels gaan er in als ketelapper!
Mijn honden vinden kwartels ook maar zo-zo. Maar de katten worden er echt wild van. Zijn sowieso beter wild-eters, duif e eend lusten ze ook liever dan de honden.
Door Supermax
#713461
Heb laatst bij de Makro kwartels gekocht (waren in de aanbieding....) en de poezen doken er meteen op en dat terwijl twee van de drie poezen kuikens geen blik waardig gunnen vonden ze dit toch wel lekker.
Ze hebben dus met zijn drieen bijna een hele kwartel (zonder ingewanden maar wel met kop) naar binnen gewerkt.
Dus ze eten het wel :).
Groetjes,
Mieke
Door Bernadette
#727902
Hier bestel ik ze ook bij een groothandel en de katten én honden vinden het prachtig voer! Wilde kwartels heb ik nog niet gegeven.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door