Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

#708425
Pfew ik schrik me rot en wil aan jullie vragen of onderstaand berichtje met dit product te maken kan hebben.

Ik heb dit aan iemand verkocht in Belgie omdat er een broer van mijn reu een hotspot had die niet wilde genezen omdat de andere honden constant aan zaten te likken.
Net stuurde ik hem een pb-tje en zijn antwoord deed me huiveren.
Echter zou het kunnen dat het door de Wound Cream komt???

* Het berichtje:
is aangekomen maar ga het niet meer gebruiken, buiten a hebben f en h zware allergische reacties gekregen, h is met koorts 39.8 in dierenkliniek gebleven, f 39.3 en beide met verstijvingen in de poten , onderzoek zal uitwijzen waar de allergische reactie vandaan komt

Als het door de wound cream komt ben ik mooi in de aap gelogeerd :-\
Laatst gewijzigd door *wendy* op di 13 feb 2007, 07:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#708443
Nog nooit eerder van gehoord.

Uitsluiten kun je natuurlijk niks, maar vergeet niet dat dit een amerikaans product is en dat deze producten tot in den treure uittesten juist om dit soort dingen te voorkomen. Daarbij is het apart te noemen dat twee honden een allergische reactie vertonen.

Het lijkt mij dat je dit soort berichten beter bij je leverancier kunt neerleggen dan hier, je weet immers nog helemaal niet of het door de cream komt.
Jij bent niet in de aap gelogeerd, eindverantwoordelijkheid van een product ligt altijd bij de producent en in het buitenland bij de importeur.
Door *wendy*
#708464
Ik bedacht me - toen ik wakker werd  ::) - dat hij ook spiersupport gekocht heeft.
Zou het daarvan kunnen komen? (ivm het spierendeel waarover hij schrijft).
Gebruikersavatar
Door Angelique
#708477
pippy schreef: Ik bedacht me - toen ik wakker werd ::) - dat hij ook spiersupport gekocht heeft.
Zou het daarvan kunnen komen? (ivm het spierendeel waarover hij schrijft).

Vraag het je leverancier.
#708581
Voor spier support geldt eigenlijk hetzelfde. Het kan. Ik weet wel dat glucosamine van schaaldierschelp wordt gemaakt. Nou zijn mensen en dieren nauwelijks allergisch voor de schelpen van schaaldieren, maar mensen die echt afgrijselijk allergisch voor schaaldieren zijn, kunnen zeker ook op glucosamine reageren. Het is echt zeer ongebruikelijk en zeer zeldzaam, maar het kan.
#708591
Ik heb de leverancier al gemaild en zij hebben mij al teruggemaild na overleg met Tannetje. Het is nog nooit voorgekomen en ze hebben mij gevraagd of ik hun op de hoogte wil houden. De mail heb ik doorgestuurd naar de eigenaar met nog wat vragen erbij.
Wat wel apart is, is dat het alle drie de honden van 1 eigenaar betreft.
#708838
pippy schreef: Ik heb de leverancier al gemaild en zij hebben mij al teruggemaild na overleg met Tannetje. Het is nog nooit voorgekomen en ze hebben mij gevraagd of ik hun op de hoogte wil houden. De mail heb ik doorgestuurd naar de eigenaar met nog wat vragen erbij.
Wat wel apart is, is dat het alle drie de honden van 1 eigenaar betreft.
Dat laatste vind ik dus ook wel erg apart.... Dat snap ik niet, drie honden, dezelfde allergische reactie. Wie zegt overigens dat het een allergische reactie is? Hebben ze geen een of ander raar gif binnen gekregen?
#708860
Kheb nu een mailtje terug van de eigenaar en tevens weet ik nu dat de honden overdag veelal buiten loslopen.

Wss is het toch iets verkeerd gegeten, als ik het mailtje lees.
Ik ga eerst nog even het mailtje naar de leverancier sturen voordat ik hier een deel plaats.  ;)
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door