Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door wendy178
#708303
ik heb net van de markt viskoppen gekregen maar weet niet precies welke het zijn en of ik ze wel voeren kan
het zijjn grote en platte
welke viskoppen kun je echt niet voeren ?
Er zitten namelijk bij een paar van die grote harde graten in daar twijfel ik over en de tanden in sommige koppen
Gebruikersavatar
Door *Monique
#708316
wendy178 schreef: ik heb net van de markt viskoppen gekregen maar weet niet precies welke het zijn en of ik ze wel voeren kan
het zijjn grote en platte
welke viskoppen kun je echt niet voeren ?
Er zitten namelijk bij een paar van die grote harde graten in daar twijfel ik over en de tanden in sommige koppen
misschien een foto plaatsen?
Hier hebben ze laatst een hele grote kop gehad van 1200 gram met tanden en al, en met graat en al. Wel in stukken verdeeld hoor. Maar ze hebben alles opgegeten. Ook de tanden :)
Door tieneke
#708326
wendy178 schreef: ik heb net van de markt viskoppen gekregen maar weet niet precies welke het zijn en of ik ze wel voeren kan
het zijjn grote en platte
welke viskoppen kun je echt niet voeren ?
Er zitten namelijk bij een paar van die grote harde graten in daar twijfel ik over en de tanden in sommige koppen
Zalmviskoppen eerst een week of 2 invriezen.
Als je hond nog niet echt gewend is aan hardere botten nog even niet geven want vooral de grote zalmkoppen zijn aardig hard,of er met een bijl goed op los meppen  :P
Tandjes eten ze gewoon op hoor  :biggrin2:
Door wendy178
#708328
ik ga het even proberen wat ze er mee doen de panharing gaat hier prima maar weet nu in ieder geval dat ik ze kan gaan geven en we meppen er gewoon even op voor de kleintjes :P

zalo eens kijken of ik foto's kan plaatsen
Door wendy178
#708336
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

dit zijn de foto's van de koppen waar ik over twijfel en dan met name de ondeste platte die is zo hard en in de tweede zit zo'n harde graat
Door wendy178
#708340
roggen ja dat dacht ik dus ook maar kan ik die voeren,mijn kat had er 1 gejat van de aanrecht en heeft hem opgep[euzeld die kreeg ik dus niet meer te pakken :o

Dus de tweede is zalm als ik het goed begrijp ok ze zitten nu in de vries :)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#708346
Die platjes zijn schol en schar, die kun je ook gewoon geven. Heeft minder waarde dan zalm omdat het witvis is, mar nog altijd lekker en gezond.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door