Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door **Marjolijn**
#707926
ik barf nu part time met Fayah en het bevat erg goed moet ik zeggen.
Haar adhd temperament wordt al duidelijk minder en ze lijkt veel tevredener.
Nu krijgt ze daarnaast nog regelmatig brokken.
Wanneer ik straks wat meer wegwijs wordt in het halen van barf producten overal wil ik graag meer gaan barfen maar ook kvv.
Ik denk aan 3 dagen kvv en de rest barf
Fayah weegt ongeveer 33 kilo....wie wil mij helpen met een menu?????
Gebruikersavatar
Door Dian
#707933
Fayah schreef: ik barf nu part time met Fayah en het bevat erg goed moet ik zeggen.
Haar adhd temperament wordt al duidelijk minder en ze lijkt veel tevredener.
Nu krijgt ze daarnaast nog regelmatig brokken.
Wanneer ik straks wat meer wegwijs wordt in het halen van barf producten overal wil ik graag meer gaan barfen maar ook kvv.
Ik denk aan 3 dagen kvv en de rest barf
Fayah weegt ongeveer 33 kilo....wie wil mij helpen met een menu?????
Waarom ga je niet nu al geheel over op kvv dan? Barfen kun je altijd nog bekijken hoe of wat, maar dan ben je van die snert brokjes af!
#707976
ik voer nu twee keer per dag.
Als vleesbot geef ik kippennekken en parelhoenkarkas
Als spiervlees geef ik lamsvlees en kippenvlees en ik heb geloof ik nog wat geitenvlees
als orgaanvlees geef ik runderpens. Verschillende soorten lever en hart.
En als groenten krijgt ze de tafelrestjes. Daarmee zit ze over haar odige procenten heen

Wat betreft het nu al kvv voeren. Ze krijgt nog maar 3 keer in de week brokken zo ongeveer denk ik, dus het is echt miniem al.
Door Lizzy
#707980
Fayah schreef: ik voer nu twee keer per dag.
Als vleesbot geef ik kippennekken en parelhoenkarkas
Als spiervlees geef ik lamsvlees en kippenvlees en ik heb geloof ik nog wat geitenvlees
als orgaanvlees geef ik runderpens. Verschillende soorten lever en hart.
En als groenten krijgt ze de tafelrestjes. Daarmee zit ze over haar odige procenten heen

Wat betreft het nu al kvv voeren. Ze krijgt nog maar 3 keer in de week brokken zo ongeveer denk ik, dus het is echt miniem al.
Je geeft nu 4 dagen vers en je blijft 4 dagen vers geven. Dan veranderd er toch niks, of zie ik iets over het hoofd? Je zou eventueel nog wat vette vis kunnen voeren, 1 maaltijd per week.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door